توسعه نظم و امنیت با تعامل بین رسانه و پلیس

فرمانده انتظامی مازندران گفت: تعامل و ارتباط بین رسانه و پلیس نقش مهمی در توسعه نظم و امنیت عمومی در جامعه دارد.
سردار مفخمی با اشاره به شعار هفته انتظامی” شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار “، گفت: در هفته انتظامی به دنبال ارائه برنامه های کیفی و جامعه محور هستیم و بی شک تعامل و ارتباط بین رسانه و پلیس نقش مهمی در توسعه نظم و امنیت عمومی در جامعه دارد.
وی با بیان اینکه در هفته انتظامی 3 کلید واژه اقدامات امنیت عمومی، اقدامات فناوری در حوزه های علمی و عملیاتی در دستور کار است، افزود: مردم باید احساس کنند که پلیس با تجهیزات فناوری پایه از ترافیک گرفته تا مقابله با ناامن کنندگان امنیت عمومی جامعه برنامه های خود را به جلو می برد .
سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به عرصه های مختلف جنگ شناختی، افزود: استفاده از عملیات های شناختی در بستر رسانه ها و شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از عملیات های نوین نفوذ و تاثیرگذار بر افکار عمومی و نخبگان از اساسی ترین ابزارها در ایجاد انسجام ملی، ارتباط و پیوند بی واسطه مردم با مسئولین و ایجاد حرکت ها و جنبش های اجتماعی در مقابله با توطئه های دشمنان نظام است .
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی تاکید کرد: در این میان جهاد تبیین موضوعی است که در سال های اخیر در بیانات مقام معظم رهبری بارها مورد تاکید و اشاره قرار گرفته است و رهبری انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده اند.

1402/7/9

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :