فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد:شهرستان نور میزبان ۸ مهمان بهشتی


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) این شهرستان میزبان هشت مهمان‌ بهشتی است.
مهدی فلاح در خصوص میزبانی شهرستان نور از شهدای گمنام دفاع مقدس اظهارکرد: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان نور میزبان هشت مهمان‌ بهشتی از شهدای خوشنام دفاع مقدس است.
وی افزود: شهدای خوشنام چهارشنبه ۲۲ آذر از سمت رویان وارد شهرستان نور می‌شوند که ۶ شهید مهمان شهرهای رویان، نور و ایزدشهر هستند و در ساعت ۹ صبح در سپاه شهرستان نور مورد استقبال مردم و مسئولان قرار می‌گیرند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور از میزبانی شهدا در برخی مدارس مقاطع متوسط اول و دوم در نور، رویان و ایزدشهر خبر داد و افزود: مراسم وداع با شهدا از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مصلی الغدیر شهر نور با حضور مردم شهید پرور شهرستان نور و مسئولان برگزار می‌شود.
فلاح خاطرنشان‌کرد: مردم شهیدپرور چمستان ۹ صبح چهارشنبه میزبان دو شهید خوشنام هستند و این شهدای خوشنام در تعدادی از مدارس نیز مهمان دانش‌آموزان چمستانی می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ؛ وی با اشاره به مراسم چادرخاکی در ساعت۱۵ روز چهارشنبه در چمستان به مناسبت شهادت فاطمه زهرا (س) تأکیدکرد: مراسم وداع با شهدا در چمستان از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مسجد تورانکلا همراه با مراسم شهادت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

1402/9/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :