مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل:۵۲ هکتار آببندان در آمل لایروبی و بهسازی شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: چهار سال اخیر 6 قطعه آب بندان به مساحت 52 هکتار در پنج روستای این شهرستان لایروبی و بهسازی شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، مهرداد فولاد اظهار داشت: شهرستان آمل دارای 23 قطعه آب‌بندان به مساحت 225 هکتار با ظرفیت نگهداری و ذخیره سازی 6 میلیون متر مکعب آب است که یک هزار و 500 هکتار اراضی زراعی این شهرستان را مشروب و دغدغه 2 هزار نفر بهره بردار زراعی را مرتفع می کند.
وی افزود: در حال حاضر پنج قطعه آب بندان با 71 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار در چهار روستای این شهرشتان در حال مرمت و بهسازی است که 3 قطعه به مساحت 48 هکتار و 450 هکتار اراضی زراعی تحت پوشش و 600 نفر بهره‌بردار در دست اجرا است و دو قطعه نیز در مرحله تهیه طرح مطالعات اجرایی و تهیه اسناد مناقصه قرار دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: طی چهار سال اخیر 6 قطعه آب بندان به مساحت 52 هکتار در پنج روستای این شهرستان لایروبی و بهسازی شد و در اختیار کشاورزان قرار گرفت. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل خاطر نشان کرد: در چهار سال اخیر ۶ قطعه آب بندان به مساحت ۵۲ هکتار در پنج روستای این شهرستان لایروبی و بهسازی شد و در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

1402/8/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :