فرمانده سپاه کربلای مازندران:سپاه پاسداران از ورزش های پهلوانی به ویژه کشتی حمایت می کند


فرمانده سپاه کربلای مازندران، گفت: پهلوانان و مدال‌آوران خطه مازندران ویژه هستند و در جوانمردی و از خودگذشتگی سرآمد خواهند بود.
سیاوش مسلمی در آئین تجلیل از مدال آوران مازندرانی بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی با اشاره به اینکه مدال آوران مازندرانی عرق خاصی به پرچم جمهوری اسلامی دارند؛ تصریح کرد: ورزشکاران و مدال آوران این خطه خیلی ساعی و سخت کوش هستند و برای به دست گرفتن پرچم و اهتزار آن در دنیا همه آنچه در توان دارند را به خدمت می‌گیرند که این مهم در کشورهای دیگر چنین عرق و علاقه را نمی‌توان پیدا کرد.
به گزارش صبح آمل نیوز، وی افزود: افتخار می‌کنم بعنوان یک مازندرانی در جمع مدال آوران هستم و از آنها و خانواده شان که که همیشه دلتنگ دوری هستند صمیمانه قدرشناسی می‌کنم.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه ایران بهترین مردم را در دنیا دارد؛ خاطرنشان کرد: مازندران بهترین مردم کشور را در خود جای داده ‌است زیرا مردم این دیار در استقبال از فرزندان مدال آور خود که دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کردند سنگ تمام می‌گذارند و در روز برگشت و استقبال از آنها دست از کار و زندگی کشیده و با هدف قدرشناسی به میدان می‌آیند.
مسلمی در پایان تاکید کرد: تلاش داریم تا آنچه که در مجموعه سپاه پاسداران وجود دارد را در حمایت از ورزش های پهلوانی به ویژه کشتی به کار بگیریم.

1402/8/21

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :