نقد منصفانه را می‌پذیریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: معتقدیم در همه حوزه‌ها به‌ویژه فرهنگی و اجتماعی باید ظرفیت‌ساز باشیم و زمینه را طوری فراهم کنیم که همه نهادهای مردمی پای کار بیایند، ما حتما نقد منصفانه را می‌پذیریم.
قاسم عزیززاده‌گرجی با بیان اینکه مردم فصل‌الخطاب هستند، اظهار داشت: معتقدیم در همه حوزه‌ها به‌ویژه فرهنگی و اجتماعی باید ظرفیت‌ساز باشیم و زمینه را طوری فراهم کنیم که همه نهادهای مردمی پای کار بیایند، همه دغدغه دولت سیزدهم این است که در جهت خدمت‌رسانی به مردم کم نگذارد.
وی یادآور شد: انتظارمان از رسانه‌ها علاوه بر تنویر افکار عمومی انتقال نکته نظرات مردم به مسؤولان است، یقینا هم ما و هم رسانه‌ها به تحقق اهدافی در جهت نظام انقلاب و منافع مردم می‌اندیشیم.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تاکید کرد: ما حتما نقد منصفانه را می‌پذیریم و اگر نقادان منصف نظری نسبت به عملکرد حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی باشد استقبال می‌کنیم اما مسئله‌ای که مهم است؛ باید در جهت رفع موانع و مشکلات گام برداشته شود و موضوعات را هم اصلی و فرعی کرده و سرگردم مسائل حاشیه‌ای نباشیم.

1402/8/8

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :