عمده مطالبات در حوزه عمرانی مربوط به زیرساخت ها است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران عمده مطالبات شهروندان در مراجعه به حوزه معاونت عمرانی را در بخش زیرساخت ها و مجوزها بیان کرد.
احمد توکلی در حاشیه دیدارهای مردمی با بیان اینکه خواسته‌های شهروندان استان در بخش عمرانی، در شهرستان‌ها بررسی و پاسخ داده شود تا ارباب رجوع مجبور به حضور در استان نباشند، افزود: عمده مطالبات شهروندان در مراجعه به حوزه معاونت عمرانی، در بخش زیر ساختی و مجوزها است.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از موضوعات مطرح شده در مراجعه شهروندان، قابل حل در شهرستان‌ها است، افزود: انتظار می‌رود تا مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها در بررسی خواسته شهروندان دقت بیشتری داشته باشند تا هم استانی‌ها نیاز سفر به استان را نداشته باشند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران پاسخگویی به مطالبات شهروندان از سمت مدیران را حق قانونی آنها و از منویات دولت سیزدهم دانست و یادآور شد: استاندار مازندران نیز در جلسات متعدد تاکید بر پاسخگویی و رفع مشکلات مردم دارند.
توکلی با بیان اینکه برخی از شهرستان‌های استان مازندران به دلیل داشتن مسافت طولانی به مرکز، موجب زحمت شهروندان برای حضور در مرکز استان می‌شود، تصریح کرد: درصورت رفع مشکلات شهروندان در شهرستان‌ها، بخش عمده سفر به ساری کم خواهد شد که در وقت و هزینه‌ها نیز صرفه جویی می‌شود.
به گزارش صبح آمل نیوزو به نقل از مهر، وی با اشاره به اینکه در دفتر معاونت عمرانی استانداری مازندران به روی همه شهروندان باز و پاسخگوی همه هم استانی‌ها است، خاطرنشان کرد: سعی بر آن است تا به همه تقاضاها در راستای دستورالعمل قانونی پاسخ داده شود.

1402/8/3

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :