۴۳ درصد مازندرانی‌ها زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند

سرپرست بیمه سلامت مازندران، گفت: در استان مازندران تقریبا ۴۳ درصد جمعیت این استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند و در ۲۰ اداره شهرستانی به مردم استان خدمات‌رسانی می‌شود.
حسین جلاهی اظهار داشت: از منظر ابن سینا تحرک، اولین هرم تغذیه است باید ورزش را جدی گرفته و به دیگران ورزش درست و صحیح را توصیه کنیم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت فلسفه بیمه، اجرای عدالت اجتماعی است، افزود: بیمه به عنوان صندوق حاوی پولی‌ست که از سالم به بیمار و از جوان به پیر، از غنی به فقیر منتقل می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت مازندران، با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه همکاران ما نظارت در فرایند خدمت است تا حق مردم به درستی محقق و رضایت بیمه‌شدگان جلب شود، خاطرنشان کرد: ۲۲۵ نفر از نیروهای بیمه سلامت مازندران در سطح استان فعال هستند و ۵۹ پیشخوان دولت طرف قرارداد ما هستند.
جلاهی با اشاره به اینکه با دو هزار و ۷۴۲ موسسه قرارداد داریم و در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۷ هزار میلیارد ریال از سوی بیمه سلامت هزینه شده است، یادآور شد: در ۵ ماه گذشته حدود ۷ هزار میلیارد تومان هزینه پرداخت شده است.
به گزارش سرزمین پویانیوز و به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه ۵ دهک اول به‌صورت رایگان از بیمه سلامت خدمات دریافت می‌کنند، گفت: دهک ششم به ازای هر بیمه شده ۱۲۰ هزار تومان تخفیف قائل شده است که در طول سال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌شود.

1402/7/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :