رسانه‌ها یکی از عوامل اعتلای استان هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر لزوم به‌کارگیری دقت‌نظر در حوزه‌های مدیریتی گفت: یکی از عوامل اعتلای استان رسانه‌ها هستند و با نقش اثرگذارشان در فرهنگ‌سازی، آموزش، معرفی جاذبه‌ها و دیگر موارد سبب ایجاد انگیزه و تشویق مردم می‌شوند.
احسان آهنگر با اشاره به اینکه کشورهای توسعه‌یافته از رسانه به‌عنوان مهم‌ترین راه جذب مخاطب در گردشگری بهره می‌برند، خاطرنشان کرد: باید در حوزه گردشگری مطالعه تخصصی داشته باشیم، در این حوزه به فعالان متخصص نیاز داریم تا با مطالبه از مسئولان در توسعه گردشگری استان نقش اثرگذار داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه تعامل میان مسئولان و مطالبه‌گران رسانه باید دو سویه باشد، تصریح کرد: تامین زیرساخت و ارائه خدمات از وظایف مسئولان است که به توسعه صنعت گردشگری کمک می‌کند. رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری با انعکاس تقاضای مردم و اطلاع‌رسانی خدمات مسئولان، می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بر شکل‌گیری ادبیات مشترک میان رسانه‌ها و فعالان این حوزه تاکید کرد و گفت: جریان‌سازی بر پایه شبکه‌سازی محقق می‌شود به همین دلیل، جریان‌سازی بدون ایجاد گفتمان مشترک امکان‌پذیر نیست.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، آهنگر اظهار کرد: دیواری بین رسانه و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد مازندران نمی‌بینم. کمک کنیم تشکیل جبهه رسانه‌ای محقق شود چراکه در دنیای امروز رسانه‌ها قدرت ما به شمار می‌آیند، اما برخی مسئولان از آن غفلت دارند.

1402/7/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :