کشف 20 فقره سرقت داخل خودرو در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک خودرو سواری پژو ۲۰۶ در استان تهران و فرار سارقان به سمت شمال از محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
به گزارش صبح آمل نیوز، سرهنگ علی داداش تبار تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های عملیاتی و تقویت گشت‌های انتظامی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ حین گشت زنی در سطح شهر، خودرو سرقتی را با دو سرنشین در یکی از خیابان‌های شهر، شناسایی کردند.
وی اظهار کرد: ماموران برای متوقف کردن خودرو دستور ایست صادر کردند که سارق خودرو بدون توجه به اخطار پلیس، قصد فرار از صحنه را داشت که با واکنش پلیس و استفاده ماموران از قانون بکارگیری سلاح و تیراندازی به سمت چرخ‌های خودرو موفق به توقیف آن شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین خودور که از سارقان حرفه ای خودرو بودند ، افزود: در بازرسی از داخل خودرو مقادیر زیادی لوازم سرقتی داخل خودرو به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ داداش تبار افزود: متهمان در ادامه تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

1402/7/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :