افتتاح ۲۵ سالن ورزشی جدید مازندران تا پایان سال

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به افتتاح ۲۵ سالن ورزشی جدید استان تا پایان سال جاری، گفت: بیش از ۷۲۴ عنوان برنامه هفته تربیت بدنی در شهرهای مازندران برگزار می شود.
علی رجبی وند چالی در دیدار با ورزشکاران مدال‌آور جهانی و آسیایی این شهرستان، اظهار کرد: مازندران استان شاخص ورزشی است که استانی المپیکی لحاظ می‌شود و در هر دوره از مسابقات قهرمانی آسیایی، جهانی، المپیک و بین‌المللی ورزشکاران رشته‌های مختلف پرچم کشورمان را در دنیا به اهتزاز در می‌آورند.
وی با اعلام افتتاح ۲۵ سالن ورزشی تا پایان سال جاری، متذکر شد: ۸ پروژه چمن مصنوعی و سالن ورزشی در هفته تربیت‌بدنی افتتاح می‌شود که عملیات تعویض کف‌پوش ۱۰ سالن ورزشی نیز به پایان رسیده و در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام طراحی واحد همپای قهرمان، بیان کرد: تعداد ۱۴ مدال آسیایی به‌تازگی توسط ورزشکاران مازندرانی حاصل شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پیشرفت خوبی روبرو بوده است.
رجبی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت بی‌نظیر ورزشکاران مازندرانی در عرصه قهرمانی، متذکر شد: برای ورزش بانوان و ستاد ساماندهی امور جوانان هم برنامه‌های متنوع در دستور کار قرار دارد تا اقدامات حوزه بانوان و امور جوانان قابل‌لمس و مشهود باشد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه مدیران ادارات ورزش و جوانان می‌توانند در مسیر صحیح مدیریت امور آتش‌به‌اختیار باشند و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحصیل، تهذیب، ورزش به دستورات معظم له جامه عمل بپوشند، یادآور شد: مدیران ورزشی باید در برخورد با مردم همیشه اخلاق‌مدار باشند و تمام تلاش خود را برای خدمت عاشقانه و مسؤولان به مردم به کار گیرند.

1402/7/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :