امروز؛ آموزش و پرورش با منویات رهبر معظم انقلاب رو به جلو حرکت می‌کند

استاندار مازندران بابیان اینکه امروز؛ افتخار داریم که آموزش و پرورش با منویات رهبر معظم انقلاب رو به جلو حرکت می‌کند، گفت: بنیاد دیپلماسی آموزش و پرورش در مازندران بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و با هدف از بین بردن سندهای ضد ارزش انقلاب اسلامی ایران طراحی شده است. ‎
سید محمود حسینی‌پور در اجتماع فرزندان شاهد فرهنگی که در مجتمع نفت محمودآباد با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد:
وی، افزود: خوشبختانه در مازندران برای خنثی کردن سند ضد ارزش ۲۰۳۰ ساختاری برای تقویت دیپلماسی آموزش و پرورش گام‌های جدی برداشته شده است.
نماینده عالی دولت در مازندران در بخشی از اظهارات خود نیز بر ضرورت افزایش توجه به مدارس مناطق روستایی تاکید کرد و گفت: مدارس مناطق روستایی مازندران نیازمند توجه ویژه است.
حسینی‌پور اظهار کرد: اگرچه خیرین مدرسه‌ساز استان مشارکت مطلوبی در امر مدرسه‌سازی و کمک به تامین نوشت‌افزار دانش‌آموزان بی‌بضاعت دارند، اما باید با اعتبارات ملی فضای آموزشی مدارس فنی‌وحرفه‌ای و تجهیزات آنان توسعه یابد.
وی به یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز شهید و ۳۰۰ شهید معلم در مازندران اشاره کرد و گفت: حمله فکری و ناجوانمردانه دشمنان علیه دانش‌آموزان در حالی است که این قشر در تبعیت از مقام معظم رهبری انقلاب تمام قد گوش به فرمان است.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، استاندار مازندران با بیان اینکه رضایت مردم در ایجاد امنیت در مدارس باید به طور کامل مورد توجه قرار گرفته و حاصل شود، تصریح کرد: اگرچه همه مسائل و چالش‌های امنیتی در مازندران حل و فصل شده، اما بدانید دشمن به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی هم رحم نمی‌کند، باید در حفظ و حمایت از مغزهای جوانان و نخبگان کشور بیشتر تلاش شود.

1402/7/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :