امنیت مردم خط قرمز پلیس است/ شهرستان ولایت مدار و شهید پرور آمل، از نظر فرهنگی و فرهیختگی بهترین جایگاه در کشور را دارد


فرمانده انتظامی شهرستان آمل در نشست خبری که به مناسبت هفته فراجابرگزار شد ضمن تبریک این هفته نقش ارتباط مستمر میان فراجا و اصحاب رسانه را بسیار مهم و موثر در راه ایجاد آرامش در جامعه دانست و گفت: ارتباط موثر و مستمر میان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه منجر به پیروزی در جنگ ترکیبی و نرم در بحران‌ها و بیان روایت نخست می‌شود و در این صورت مردم دیگر اخبار رسانه‌های معاند را دنبال نمی‌کنند.
به گزارش صبح آمل نیوز، سرهنگ علی داداش تبار با اشاره به اینکه فراجا بحث پیشگیری از جرائم را با آگاه سازی جامعه از آسیب های اجتماعی سرلوحه خود قرار داده است، بیان کرد: یکی از اهداف مهم پلیس در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی بحث تعامل و همفکری با اصحاب رسانه است.
وی افزود: طی یک سال گذشته همکاران بنده در مجموعه انتظامی توانمند و مقتدر در حوزه‌های مختلف امنیت گام برداشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: اقدامات فراجا باید به صورت واقع بینانه در هفته فراجا بازتاب داده شود و پلیس خود را فدای امنیت وآرامش مردم می کند و رضایتمندی مردم مهم است.
وی تاکید کرد: پلیس امروز پناهگاه و امین مردم است و به نوعی حافظ جان و مال و ناموس و ارزش های دینی است و در این راستا جهادگونه و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مجاهدان فی سبیل الله خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: امنیت مردم برابر شعار سال که می گوید پلیس خدمتگزار و شهروند قانون مدار، خط قرمز ما است و با کسی که بخواهد امنیت مردم را از هر نظر خدشه دار کند قاطعانه برخورد و مقابله خواهد شد.
سرهنگ علی داداش تبار با بیان اینکه، خوشبختانه شهرستان ولایت مدار و شهید پرور آمل، از نظر فرهنگی و فرهیختگی بهترین جایگاه در کشور را دارد و دارای مردمی قانونی مدار و وظیفه شناس هستند؛ افزود: وظیفه پلیس رافت اسلامی و خدمت و نوکری به این مردم است.
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: اقتدار پلیس برای کسانی است که بخواهند امنیت این مردم عزیز را خدشه دار کنند و بدانند که پلیس با سرپنجه فولادین و قوی با آنان برخورد خواهد کرد، چرا که پلیس همیشه در حال دفاع از حق مظلوم و مقابله با ظالم است.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل اظهار داشت: نیروهای خدوم فراجاجان خود و آرامش خود و خانواده‌‌های خویش را برای برقراری امنیت پایدار مردم و کشور خالصانه فدا کرده‌اند.
سرهنگ علی داداش تبار بیان کرد: نیروهای مدافع امنیت و آرامش مردم، با هجمه بی‌رحمانه رسانه‌های بیگانه مواجه شده‌اند اما هدف متعالی که دارند این هجمه‌ها را در نظر آنها بی‌اثر می‌کند.
وی تاکید کرد: بدون شک امروز مجموعه انتظامی بالنده تر، پویاتر از گذشته اهداف سازمان و وظیفه خود را در برقراری نظم و امنیت مردم، حفظ دستاوردهای انقلاب و خون شهدا در اجرای منویات مقام معظم رهبری پی گیری می کند..

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: امیدواریم بتوانیم چشم انداز و برنامه ریزی هایی که در همین زمینه نتیجه آن امنیت مطلوب استان است با همراهی خوب مردم و سایر دستگاه ها به سرانجام برسانیم و در این مسیر نیازمند همراهی مردم، نخبگان و دلسوزان هستیم و از نظرات آنان استفاده خواهیم کرد.
سرهنگ داداش تبار تامین امنیت را از مهم ترین وظایف پلیس نام برد و گفت: وظیفه اصلی پلیس تامین امنیت است و ارتقای احساس آن در جامعه که مهمتر از امنیت است با مشارکت اقشار مختلف مردم بالاخص اصحاب رسانه و خبرنگاران محقق می‌شود.
وی در ادامه در خصوص ترافیک در آمل گفت: زیر ساختهای شهر برای این حجم از خودروها تعریف نشده است و عدم استفاده از وسیله حمل و نقل عمومی شهری نیز موجب شده کار پلیس سخت تر شود و شهروندان از این وضعیت گله مند و ناراضی باشند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل بیان داشت: در شش ماهه نخست امسال بالغ بر 25 میلیون تردد خودرویی در محورهای مواصلاتی استان مازندران انجام شد.
سرهنگ داداش تبار همچنین خاطرنشان کرد: در بحث تماس 110 روزانه 240 مورد تماس شهروندان با پلیس صورت گرفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: فراجا در بحث فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جهت پیشگیری از حوادث، جرائم و تخلفات از پیشنهادات اصحاب رسانه و عموم مردم استقبال می کند.

1402/7/12

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :