تصویب سازمان مدیریت پسمان مازندران در نشست شهرداران استان

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: سازمان مدیریت پسماند مازندران در نشست شهرداران استان مصوب شد و به زودی با انتخاب مدیرعامل، کار خود را آغاز می کند.
احمد توکلی شهرداری ها را تشکل مردمی دانست و از مجموعه مدیریت شهری خواستار توجه نیروهای بدنه شهرداری به این اصل شد و افزود: افرادی که در حوزه شهری مدیریت می‌کنند باید برنامه مدون داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی بودجه شهرداری های مازندران ۱۰ هزار میلیارد تومان است اما برآوردها نشان می‌دهد که به حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان نیز خواهد رسید، خاطرنشان کرد: در بخش روستاها نیز پیش‌بینی ۳ هزار میلیارد تومان درآمد دارند که از این مقدار حداقل حدود ۸ هزار میلیارد تومان کار عمرانی در استان باید انجام شود اما با وجود اقدامات خوب زیرساختی، طرح شاخصی تاکنون نداشتیم و بیشتر تمرکز بر روی طرح های کوچک بوده است و نیاز است تا بر روی طرح عمرانی شاخص تمرکز و اجرایی شود.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران، بحث زباله را با وجود پرداخت بالای اعتبار به شهرداریها، هنوز حل نشده دانست و گفت: پسماند مازندران نیازمند مدیریت تخصصی است که سازمان این تکلیف را بدوش خواهد کشید.

1402/7/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :