ویلاسازی ناشی از سیاست نادرست در صنعت گردشگری است

هشدار نماینده ولی فقیه در مازندران:
ویلاسازی ناشی از سیاست نادرست در صنعت گردشگری است
نماینده ولی فقیه در مازندران از ویلاسازی‌ و سیاست‌گذاری نادرست در ساختار و صنعت گردشگری گلایه کرد و گفت: اگر مسئولان ما پیام شهدا را شنیده باشند وضعیت ما باید بهتر از این باشد.
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی به مدیریت مصرف انرژی، نان و مواد غذایی در کشور تاکید کرد و افزود: در ایران ۳۰درصد نان و مواد غذایی دورریز و مازاد است، در مصرف انرژی هم مصرف ما نسبت به معدل جهانی بالاتر است.
وی به موضوعات مرتبط به وقف پرداخت و گفت: وقف یعنی ادامه واقعی زندگی؛ واقف بعد از انجام وقف تا ابد از فواید آن بهره می‌برد. همه در حفظ و مصرف بهینه وقف وظیفه داریم.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به روز جهانی سالمندان، تصریح کرد: سالمندان هم مصداق مستضعفان هستند، نیاز به حمایت، محبت، پرستاری، نگهداری، تکریم و احترام دارند.
آیت الله محمدی لائینی به روز اخلاق و مهرورزی به‌مناسبت سالروز ولادت پیغمبر اکرم (ص) اشاره کرد و یادآور شد: در میان امت پیامبر اکرم (ص) نباید شاهد بی‌اخلاقی و مظاهر ضداخلاقی باشیم.
وی با بیان اینکه ما ظرفیت بسیار بالایی در کشاورزی، صنعت، گردشگری، دریا، جنگل، فضای سبز، مسافرپذیری و غیره در استان داریم، تاکید کرد: سزاوار نیست که کشاورزی و باغداری برای باغداران مقرون به صرفه نباشد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، آیت الله لائینی جلوگیری از تصرف جنگل، زمین کشاورزی و باغداری را مورد تاکید قرار داد و گفت: مازندران از برنامه ریزی نادرست و ویلاسازی‌ها رنج می‌برد.

1402/7/8

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :