ضرورت حضور مربیان پرورشی در کلاس‌های درس

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران بر ضرورت حضور مربیان پرورشی در کلاس‌های درس تاکید کرد و گفت: همراهی مربیان پرورشی با دانش آموزان در ساعات تفریح وقت کمی برای برای مطرح شدن مسائل پرورشی و تربیتی است.
مصطفی جعفری با بیان اینکه معاونان و مربیان توانمند و متخصص در حوزه پرورشی و فرهنگی در استان فعالیت دارند، اظهار کرد: برای همه این افراد دوره های توانمندسازی با عنوان سپهر دانش برگزار می شود تا با تخصص بیشتری در حوزه خود کار کنند.
وی با بیان اینکه به لحاظ نیروی انسانی در حوزه پرورشی در استان مازندران همانند کل کشور کمبودهایی وجود دارد، افزود: امسال برای جبران کمبود نیرو در حوزه معاونان و مربیان پرورشی برنامه ای برای جذب نیرو در این بخش وجود دارد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: معاونان و مربیان جدیدی که قرار است جذب شوند از سال تحصیلی آینده بکار گیری خواهند شد و امسال با توجه به اولویت بندی و میزان نیازی که مدارس به مربی دارند سازماندهی خواهند شد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، جعفری گفت: با توجه به‌ اهمیت و نقش مهمی که مربیان پرورشی دارند در سایر کشورها مربیان پرورشی در سر کلاس دانش آموزان حضور می‌یابند و همانند ساعت درسی وقت می گذارند، متاسفانه در کشور ما تنها در ساعت تفریح یک مربی دراختیار دانش آموز است که زمان بسیار کمی است.

1402/7/3

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :