هوشمندسازی و دولت الکترونیک از برنامه‌های جدی ادارات مازندران است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، با اشاره به این که اجرای طرح هایی که در مدیریت منجر به ارتقاء بهره وری می شود یک ضرورت است، گفت: هوشمندسازی و دولت الکترونیک از برنامه‌های جدی ادارات استان مازندران است که این امر سرعت کار را افزایش و هزینه‌ها را کاهش خواهد داد. ‎
امید محبی اظهار داشت: با توجه به اینکه در آینده نزدیک دور دوم سفر هیات دولت به مازندران در پیش است، شهرستان بابل طرح‌های مهم و زیرساختی خود را شناسایی تا در مصوبات دور دوم سفر هیات دولت لحاظ شود.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح هایی که در مدیریت منجر به ارتقاء بهره وری می شود یک ضرورت است، افزود: هوشمندسازی و دولت الکترونیک از برنامه‌های جدی ادارات استان مازندران است که این امر سرعت کار را افزایش و هزینه‌ها را کاهش خواهد داد.
معاون استاندار مازندران، گفت: برخی از ادارات با نادیده گرفتن دولت الکترونیک صد‌ها میلیون ریال هزینه کاغذ پرداخت می‌کنند که این امر به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.
محبی تصریح کرد: برای اصلاح امور اداری هوشمندسازی یک امر بی بدیل است که نظارت مدیران در پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی را هم افزایش می‌دهد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، وی تصریح کرد: ادارات دولتی صرفه جویی را مد نظر قرار دهند و از همایش‌های غیر ضروری به طور جدی خودداری کنند.

1402/7/1

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :