سفره افطاری نمادی از توجه به نیازمندان است

معاون بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌های کشور:
سفره افطاری نمادی از توجه به نیازمندان است
شعبه بنیاد خیریه آبشار عاطفه ‌های شهرستان آمل در شب ‌های پایانی ماه رمضان با پویش سفره ‌های مهربانی و طرح بابا علی در کشور از نیازمندان به ویژه ایتام با افطار پذیرایی کردند.
معاون بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌های کشور از اجرای طرح ” بابا علی ” برای حمایت و جلب مشارکت‌های مردمی از 21 هزار یتیم زیرپوشش این نهاد خبر داد.
به گزارش صبح آمل نیوز، حسین رمضانی در آیین سفره‌های مهربانی که به همت بنیاد خیریه آبشارعاطفه‌های شعبه آمل و به نیت پیروی از سیره یتیم‌ نوازی حضرت علی(ع)، با حضور ایتام تحت پوشش و خانواده ‌هایشان، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم، هیئت رزمندگان، خیرین و برخی از مسئولین شهرستانی در تالار نارنجستان این شهر برگزار شده بود، گفت: بیشتر این ایتام در استان‌های محروم کشور سکونت دارند و هدف از اجرای این طرح که همزمان با شب‌های قدر اجرا شد، براورده کردن خواسته‌های ایتام زیرپوشش این بنیاد است.
وی افزود: با توجه به اینکه سفره افطاری نمادی از توجه به نیازمندان است و بدین منظور که این افراد، خود را از جامعه جدا ندانند و بدانند که ما همیشه در کنار آن‌ها هستیم، ضیافت افطاری برای آنان تدارک دیده شد که در آن خیرین، رابطان بنیاد و مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند.
معاون بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌های کشور با بیان اینکه ماه رمضان بهانه‌ای است که بیشتر به نیازمندان توجه کنیم، خاطرنشان کرد: بنیاد آبشار عاطفه‌ها در نظر دارد با برگزاری چنین برنامه‌هایی برای مهرجویان و ایتام، در آنان ایجاد انگیزه کند تا بیش ‌از پیش احساس هویت کرده و نقش خود را بهتر در جامعه ایفا کنند.
وی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی، برپایی سفره افطاری وحضور درخانه برخی ایتام از برنامه‌های محوری بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها برای تحقق آرزو‌های ایتام است.
معاون بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها کشور به فعالیت حدود ۹80 شعبه این بنیاد در سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد، بیش از ۲۷۰ هزار خانواده زیرپوشش خدمات حمایتی، درمانی ومعیشتی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها کشور هستند.
رمضانی همچنین از برپایی سفره‌های مهربانی ویژه افطار برای نیازمندان زیرپوشش این نهاد و دیگرافراد کم توان مالی جامعه درسراسر کشور تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع حدود 500 بسته معیشتی برای خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در کشور توزیع می‌شود.
معاون بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها کشور افزود: این بسته‌ها در دو مرحله در ماه مبارک رمضان توزیع ‌شد.
رمضانی همچنین گفت: طرح اهدای 20 هزار دوچرخه به ایتام تحت پوشش این نهاد و همچنین اهدای 25 هزار قواره چادر بین خانواده ها نیز از دیگر برنامه های بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها کشور بوده است .
وی در پایان ازحمایت و پشتیبانی نیکوکاران در برگزاری برنامه‌های بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها کشور قدردانی کرد.

1402/1/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :