دبیر خدمت رضوی شهرستان نور:نسل امروز تشنه ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) است


دبیر خدمت رضوی شهرستان نور معرفی ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) به نسل جوان را یک ضرورت دانست و گفت: تعالی در گرو تمسک به فرهنگ اهل بیت است.
عباس ولی‌پور با اشاره به شهادت امام‌ رضا (ع) اظهار کرد: کانون‌های بیست‌گانه محلی شهرستان نور، کانون خدمت رضوی شهرستان و ۱۰ کانون تخصصی مانند کانون مداحان، تبلیغ دینی مساجد و … در انجام رسالت خود، سخنان امام رئوف را پیام‌رسانی می‌کنند.
وی افزود: ائمه جمعه شهرستان نیز به ابعاد شخصیت حضرت پرداختند و شخصیت، شهادت و وجود نازنین حضرت در ایران اسلامی و تأثیرات و برکات آن را تبیین می‌کنند.
دبیر خدمت رضوی شهرستان نور با اشاره به خدماتی مانند پذیرایی از زائران حرم مطهر امام رضا (ع) با همکاری موکب باب‌الحوائج نور در شهر مشهد، افزود: این موکب در مشهد مقدس مشغول خدمت‌رسانی به زائران است و کمک‌هایی نیز برای آن‌ها ارسال شد و خادمیاران در قالب هیات‌های عزاداری در این شب‌ها در تمام مساجد به عزاداران خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به توزیع ۳۵ هزار پرس غذا خاطرنشان کرد: در بخش بلده ایستگاه چایخانه برپا شد و در شهرستان نور بخش‌ها و روستاهای (نور، ایزدشهر، چمستان، رویان، بلده) این خدمت‌رسانی ادامه دارد.
دبیر خدمت رضوی شهرستان نور خاطرنشان کرد: در روز شهادت امام رضا (ع)در بخش بلده ۳ هزار پرس غذا در حال توزیع است و در این روز هیئت خادم الرضا که وابسته به کانون‌های خدمت رضوی شهرستان نور است با حضور تمام خادم‌یاران و یاران رضوی شهرستان، امام جمعه، مسئولان و مردم شریف شهرستان به سمت گلزار شهدای نور و مسجد جامع عزاداری می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، ولی‌پور با اشاره به اینکه ابعاد شخصیتی حضرت امام رضا (ع) از جنبه‌های مختلف برای مردم معرفی و تبیین شود، اظهار کرد: ترویج اخلاق رضوی نیاز امروز جامعه اسلامی است و اصحاب رسانه و علما باید به این مهم توجه کنند.

1403/06/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :