مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری:هم اکنون مشکلی در زمینه تأمین سوخت جایگاه‌ها در مازندران نداریم


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با تأکید بر اینکه هم اکنون کمبودی در زمینه تأمین سوخت در استان نداریم،گفت: اگر در برخی جایگاه‌ها شاهد صف‌های سوخت‌گیری هستیم، دلیل آن حضور و ازدحام مسافران است.
سبحان رجب‌پور درباره وضعیت سوخت جایگاه های سوخت رسانی در شهرهای استان، اظهار کرد: هم اینک کمبودی در زمینه سوخت در استان نداریم.وی افزود: اگر در برخی جایگاه ها شاهد شلوغ شدن و صف‌های سوخت گیری هستیم دلیل آن حضور و ازدحام مسافر است.
وی بیان کرد: طبیعتا هر جایگاه ظرفیت خود را دارد که در روزهای عادی چنین ازدحامی وجود نداشت.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اعلام اینکه قبل از تعطیلات تمهیدات در ارتباط با ذخیره‌سازی سوخت اندیشیده شد، گفت: حتی میزان خروجی از انبار افزایش یافت.
رجب‌پور درباره مصرف فرآورده‌های نفتی در ۵ماهه اول ۱۴۰۳، تصریح کرد: مصرف بنزین ۶۶۸هزار و ۱۸۸، نفت‌گاز ۳۰۱هزار و ۱۱۹، نفت سفید ۸هزار و ۱۵۲، ای تی کی ۵هزار و ۱۴۱ لیتر و گاز مایع ۱۰هزار و ۷۰۰ تن بوده است.
وی یادآور شد: مجموع مصرف فرآورده‌های در ۵ ماهه اول سال ۱۳ درصد رشد داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری بیان کرد: در چهار ماهه نخست سال، مقدار نفت سفید و نفت‌گاز بخش کشاورزی به ترتیب ۲هزار و ۳۹۴ و ۲۷هزار و ۳۷۱ هزار لیتر بوده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، رجب‌پور با اعلام اینکه از روزهای گذشته خودروها نفت‌کش‌ در ترافیک گیر کردند، گفت: نفتکش‌هایی که شب گذشته بارگیری کردند به دلیل ترافیک سنگین نتوانستند به موقع به جایگاه‌های سوخت برسند.

1403/06/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :