فرمانده انتظامی مازندران:کلاهبردار ۶۰۰ میلیاردی در دام پلیس مازندران

‌‌
کلاهبردار ۶۰۰ میلیارد ریالی از کسبه ساری در پایتخت به دام پلیس مازندران افتاد.
‌‌فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری یک متهم که با جلب اعتماد کسبه با ۶۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در منطقه دربند تهران مخفی شده بود، خبر داد.
سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری از کسبه میدان تره بار ساری با جلب اعتماد چندین ساله مالباختگان توسط یک کلاهبردار، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به حرفه‌ای عمل کردن فرد کلاهبردار و باقی نگذاشتن هیچ ردی از خود، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و تلاش بی وقفه مخفیگاه متهم و همسر وی را در منطقه دربند تهران شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه متهم بصورت مداوم در تهران بزرگ جابجایی انجام می داد، گفت: ماموران پس از پیگیری‌های مداوم متهم را در منطقه دربند تهران شناسایی و با انجام هماهنگی‌های قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار مفخمی به اعتراف متهم دستگیر شده به کلاهبرداری ۶۰۰ میلیارد ریالی از کسبه میدان تره بار ساری اشاره و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده قضایی، روانه زندان شد.

1403/06/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :