سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری خواستار شد؛ لزوم برخورد قاطع با تخریب کنندگان منابع طبیعی


سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری از دستگاه قضا خواستار برخورد قاطع با تخریب کنندگان منابع طبیعی شد.
موسی مقیمی‌مهر با بیان اینکه دهم شهریور ماه گزارشی مبنی بر ادامه فعالیت های تخریبی پیمانکار در منطقه الیمالات دریافت کردیم، اظهار کرد: یگان حفاظت استان و شهرستان پس از دریافت گزارش بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی افزود: پس از بازدید از محل مشاهده کردیم که پیمانکار ۸۰ متر مربع از عرصه را به منظور ایجاد سازه های فلزی تخریب و تسطیح کرد.
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری اشاره کرد: در مرحله اول دستور خروج سازه های فلزی از محل صادر شد و در مرحله بعد گزارش تخلف برای پیمانکار تنظیم و به مراجع قضایی معرفی گردید.
مقیمی‌مهر از دستگاه قضا و مجموعه انتظامی خواست تا با این پیمانکار که بدون اخذ مجوز، اقدام به دست اندازی و ساخت و ساز در عرصه‌های منابع طبیعی می‌کند، برخورد قاطع و جدی شود تا جرات و جسارت این تخلفات از او گرفته شود.
وی با اشاره به طولانی شدن مراحل صدور حکم قضایی علیه پیمانکار سد الیمالات گفت: از مراجع قضایی می‌خواهیم حکم بازدارنده و قاطع را در این مورد صادر کند تا شاهد ادامه فعالیت‌های اینچنینی در عرصه‌های منابع طبیعی نباشیم.
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری با بیان اینکه یگان حفاظت منابع طبیعی حافظ عرصه‌های طبیعی است، افزود: همشهریان مطمئن باشند برای حفظ انفال و حقوق آنان پای کار ایستاده‌ایم و اجازه دست درازی به منابع ملی و طبیعی را نخواهیم داد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، مقیمی‌مهر خاطرنشان کرد: امروز و فردا جلساتی در خصوص تخلفات پیمانکار سد الیمالات خواهیم داشت تا جلوی کار این پیمانکار گرفته شود.

1403/06/14

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :