مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد:آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در مازندران


مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس تا ۱۵ مهرماه امسال‌ ادامه دارد.
یدالله ملکی از تشدید نظارت بر بازار فروش ملزومات تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت:با فرارسیدن آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان، تعزیرات حکومتی طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را آغاز کرد.
وی افزود: با نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان از قبیل لوازم تحریر، پوشاک، کیف و کفش و هزینه های مربوط به سرویس مدارس، طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس از ۱۰ شهریور ماه آغاز و تا ۱۵ مهر ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران، خاطرنشان کرد: این طرح با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت از ورود و عرضه لوازم تحریر و نوشت افزار قاچاق با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های نظارتی اجرا می‌شود.
ملکی بیان کرد: روسای شعب تعزیرات حکومتی به همراه دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌های مشترک با نظارت بر مراکز فروش لوازم تحریر، پوشاک، کیف و کفش و هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس، اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، وی اعلام کرد: طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی با حضور میدانی بازرسان در سطح بازار انجام و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برای متخلفین در محل پرونده تشکیل و در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

1403/06/13

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :