در نشست خبری اشکواره حسینی اعلام شد:اختتامیه اشکواره حسینی با حضور وزیر ارشاد در آمل برگزار می شود


دبیرکل همایش ملی و فرهنگی و هنری اشکواره حسینی با اعلام این خبر گفت گفت: افتتاحیه همایش ملی و فرهنگی و هنری اشکواره حسینی روز پنجشنبه هشت شهریورماه در آستان مقدس امام‌زاده ابراهیم شهرستان آمل برگزار شد و در مجتمع‌های فرهنگی شهرستان‌ها نمایش، شب شعر و نمایشگاه عکس برگزار می‌شود و این روند تا ۱۴ شهریورماه ادامه دارد.
امید خزر در نشست خبری و جلسه هم‌اندیشی اختتامیه هفتمین اشکواره ملی، فرهنگی و هنری حسینی که با حضور حجت‌الاسلام حسین‌زاده برسمنانی امام جمعه امامزاده عبدالله، رئیس شورای سیاست‌گذاری اشکواره حسینی و دبیر اشکواره و جمعی از عوامل اجرایی در سالن کنفرانس دانشگاه شمال برگزار شد؛ به تعداد بالای شرکت‌کنندگان این دوره از همایش ملی و فرهنگی و هنری اشکواره حسینی اشاره کرد و افزود: به مثابه دوره‌های پیشین آثارهای بسیاری از سوی هنرمندان به دبیرخانه ارسال شد و در بخش عکس ۳ هزار و ۱۸۵ اثر از سوی ۴۷۳ شرکت‌کننده دریافت مورد داوری قرار گرفت.
وی بیان کرد: در بخش شعر با استقبال بی‌نظیر شاعران مواجه شدیم و با شرکت بیش از ۵۰۰ شاعر از سراسر کشور، حدود یک هزار و ۲۰۰ اثر دریافت شد که برخی از شاعران شرکت‌کننده در ایام ماه رمضان در بیت رهبری شعر سرودند که این موضوع باعث بالا رفتن سطح آثار و وزن رقابت‌ها می‌شود.
دبیرکل همایش ملی و فرهنگی و هنری اشکواره حسینی ادامه داد: در بخش نمایش ۲۷ اثر دریافت شد که از این تعداد هفت اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند و در بخش کودک و نوجوان نیز بیش از ۴۰۰ اثر دریافت شده و همچنان داوری‌ها ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، خزر تصریح کرد: تمامی هماهنگی‌ها برای مراسم اختتامیه روز پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه انجام شده و در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد و محسن برمهانی معاون سیما سازمان صداوسیما حضور دارند.

1403/06/13

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :