همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در بخش چمستان


بخشدار چمستان گفت: همزمان با هفته دولت، پروژه‌های عمرانی بخش چمستان با اعتبار ۳۰۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
قنبرعلی داداش‌پور با اشاره به پروژه‌های عمرانی بخش چمستان که در هفته دولت با اعتبار ۳۰۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد، اظهارکرد: پروژه‌هایی که در طرح هادی روستایی با مشارکت دهیاری بخش چمستان و بنیاد مسکن شهرستان اجرا شد شامل اجرای جدول کانیو، تعویض و جابجایی تیرهای برق، تلفن فرسوده، تبدیل سیم به کابل خود نگهدار، آسفالت، زیرسازی و نهر و کانال بتنی است.
وی با اشاره به پروژه‌های طرح هادی روستایی بخش چمستان با مجموعه چهارهزار و۴۸۰ متر و اعتبار ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، افزود: این پروژه‌ها در روستاهای بوته به طول ۱۰۰۰ متر با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و مشارکت ۱.۶ میلیاردی بنیاد مسکن و ۲.۹ میلیاردی دهیاری اجرا شد.
بخشدار چمستان با اشاره به روستای اناده، خاطرنشان کرد: این پروژه ۸۰۰ متری با اعتبار چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و مشارکت ۲.۱ میلیاردی بنیاد مسکن و ۲ میلیاردی دهیاری و پروژه روستای جوربند به طول ۵۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان و مشارکت ۶۰۰ میلیونی بنیاد مسکن و یک میلیاردی دهیاری اجرایی شد.
داداش‌پور با اشاره به اجرای طرح هادی در سنگین‌ده به طول ۲۵۰ متر، اضافه‌کرد: این پروژه به طول ۲۵۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و مشارکت ۴۰۰ میلیونی بنیاد مسکن و یک میلیاردی دهیاری به بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به طرح هادی روستای بلویج، اظهارکرد: این پروژه به طول ۵۰۰ متر و اعتبار دو میلیارد تومان از محل دهیاری اجرایی شد و پروژه روستای واز سفلی به طول هزار متر با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و مشارکت یک میلیاردی بنیاد مسکن و چهار میلیارد و۵۰۰ میلیونی دهیاری و پروژه روستای فولادکلا به طول ۴۳۰ متر با اعتبار با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و مشارکت ۵۰۰ میلیونی بنیاد مسکن و دو میلیاردی دهیاری تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
بخشدار چمستان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های توزیع نیروی برق با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در حوزه شهری و روستایی، افزود: احداث فیدر از پست جلیکان فاز ۳ از ورودی کراتکتی تا ۲۰ متری شورا بهارستان سیدکلا به طول دوهزار و ۷۱۰ متر و ۲۲۵ متر با خط ۲۰ کیلو ولت کلنگ زنی شد.
داداش‌پور گفت: تعویض سطح مقطع است از سکسیونر علی‌آباد تا رینگ سعادت آباد خط ۲۰ کیلو ولت جلیکان تا کراتکتی افتتاح شد و در چمستان نصب ترانس، تعویض سطح مقطع، کابل خود نگهدار، سیم به کابل خیابان اندیشه ۴ و صدف ۲ عبدالله آباد نبش شاهد ۴۵ و عرب خیلی کشاورز ۲۱ اجرا شد.
وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های امور مخابرات با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در حوزه شهری و روستایی چمستان، افزود: پروژه‌های خطیب کلای میانرود و بهبنک لاویج، عربخیل چمستان که حفاری فیبر نوری ۱۰ کیلومتر و ادامه Bts، احداث دکل شهر چمستان، نصب باتری بنفشه‌ده و شهر چمستان،نصب و تعویض باتری رادیوسوردار.5G آن، پروژه نصب آنتن تنه‌رز و همصفاfttH اجرایی شد.
بخشدار چمستان از پروژه‌های آب و فاضلاب در حوزه روستایی با اعتبار ۱۰ میلیارد نام برد و خاطرنشان‌کرد: مجتمع آبرسانی شهدای انگتارود با اعتبار هفت میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، داداش‌پور با بیان اینکه پروژه‌های امور منابع آب در حوزه روستایی با اعتبار چهار میلیارد تومان و احداث دیواره حفاظتی، دیواره روستای دارکلا جنب گلخانه افتتاح شد، افزود: پروژه‌های دهیاری‌های بخش در حوزه روستایی با اعتبار پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شامل احداث سه دهانه پل داخل روستا، تعویض معبر روستایی خطیب‌کلا لاویج با اعتبار یک میلیارد تومان، ساختمان دهیاری مرزنده به مساحت ۱۰۰ متر مربع و مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان،احداث دیوار حائل رودخانه به طول ۱۳۵ متر و مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

1403/06/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :