با حضور فرماندار شهرستان نور؛مجتمع آب‌رسانی شهدای انگتارود با اعتبار بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد


فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه روستای بخش چمستان نیازمند توجه بیشتر است، گفت: این مجتمع آبرسانی به یک مجتمع پدافندی تبدیل شده که بسیار مهم است اما باید مدیریت شود.
بیژن پولادی در افتتاح مجتمع آب‌رسانی شهدای انگتارود که با حضور امام جمعه چمستان، بخشدار چمستان و جمعی از مسئولین برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه چند مجتمع آبرسانی در چمستان وجود دارد متاسفانه در تامین آب شرب دچار مشکل بودیم اما با بروزرسانی و افتتاح این مجتمع چالش های اين حوزه برطرف خواهد شد.
نماينده عالی دولت در شهرستان نور ادامه داد: متاسفانه در طول سال هایی که گذشت با توجه به جمعیت متغیر و خانه دومی ها، زیرساخت های شهرستانی و بخشی در اصلاح نشد
پولادی ادامه داد: بخش چمستان در سیل های اخیر بالغ بر ۷۰۰ ميليارد تومان دچار خسارت شد و بودجه ۲۰ ميليارد تومانی که از مدیریت بحران تعلق کفاف این حجم از خسارت ها را نمی‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی با بیان اینکه توزیع منابع بسیار مهم است، افزود: در منطقه امیرآباد و ایزدشهر دچار چالش آب هستیم که احداث مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی کردآباد، مخزن ذخیره در مسیر پارک جنگلی نور، تقویت منطقه بالادست رویان، مجتمع عبدالله آباد و تقویت مخزن کراتکتی از جمله مواردی است که دارای اهمیت ویژه‌ای است.

1403/06/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :