فرماندار ویژه آمل:بیش از ۳۶۸ پروژه بزرگ و کوچک در آمل اجرا شد


فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه از هفته دولت سال گذشته تاکنون تعداد ۳۶۸ پروژه و طرح بزرگ و کوچک در این شهرستان اجرا شد، گفت: میزان ۲ هزار و ۲۶۶ میلیارد تومان ارزش ریالی این پروژه ها بوده است.
ذات الله اظهار کرد: هفته دولت یادآور رشادت و دلیرمردی شهیدان رجایی، باهنر و همه شهدای مسیر خدمت است تا بهترین الگو برای خدمت گذاری خالصانه، حرکت در مسیر خداوند و کسب رضایت عمومی باشند.
وی افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای نمایش دستاوردها و توانمندی نهادها و دستگاه های دولتی است تا بیش از پیش در مسیر امیدآفرینی و اعتمادافزایی در مسیر خدمت شایسته به مردم که ولی نعمتان هستند گام های بزرگ برداشته شود.
فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه طی یک سال گذشته از هفته دولت سال گذشته تاکنون تعداد ۳۶۸ پروژه و طرح بزرگ و کوچک در شهرستان آمل اجرایی شده و به بهره برداری رسید، تصریح کرد: میزان 2 هزار و 266 میلیارد تومان ارزش ریالی این پروژه ها بوده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، زارعی با بیان اینکه تبدیل بریدگی‌ها در جاده‌ها به دوربرگردان‌های استاندارد یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش نقاط پرحادثه در جاده‌ها است، خاطرنشان کرد: محور جدید آمل به بابل یکی از پرترددترین مسیرهای ارتباطی بین شهری مازندران است و با توجه به وجود تصادفات فراوان در این محور، در مسیر ایمن سازی و بهسازی مسیر اقدامات اساسی انجام شده و باید بیشتر از گذشته به اجرا درآید.

1403/06/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :