معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:تقویت جریان های علمی در دانشگاه نیازمند حمایت است


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: تقویت جریان علمی دانشگاه در مازندران حمایت مجموعه دستگاه‌های اجرایی و حتی فراتر از شهرستان و استان را می‌طلبد.
قاسم عزیززاده گرجی در آئین افتتاح ساختمان اساتید دانشکده مهندسی و فناوری دانشگاه مازندران اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر معیار و الگوی بسیاری از دولت‌ها است و راز ماندگاری این دولت در آن شرایط سخت یقیناً نگاه خیرخواهانه و دلسوزانه ایشان و حضورشان در میدان بوده است.
وی به فعالیت‌های دولت شهید رئیسی اشاره و خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب معیار فعالیت‌های دولت سیزدهم، نگاه خیرخواهانه و دلسوزانه دولت نسبت به مردم و تأمین رضایت مردم بود که در رأس آن رضایت خداوند را در بر داشته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه مسئولان دانشگاه مازندران که در طول سال فعالیت‌های مؤثری داشته‌اند، گفت: یقیناً دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه مادر، معیار و الگویی برای دانشگاه‌های دیگر خواهد بود.
گرجی تصریح کرد: تقویت جریان علمی دانشگاه یقیناً حمایت مجموعه دستگاه‌های اجرایی و حتی فراتر از شهرستان را می‌طلبد تا این دانشگاه بتواند در مسیر اهداف پیش بینی شده گام‌های مؤثری را بردارد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی با اشاره به اینکه جامعه امروز درگیر مسائل مختلفی در همه حوزه‌ها است و نیاز به پژوهش‌های علمی جدی دارد، اظهار کرد: شکاف و فاصله بیرون و درون دانشگاه که همان علم و عمل است و باید از بین رفته و به هم نزدیک شوند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی در کنار هم باید تلاش کنند تا هم نتایج بهتر و موثرتری کسب شود.

1403/06/08

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :