رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محمودآباد:خبرنگاران سرمایه‌های ارزشمند آگاهی‌رسانی در جامعه هستند/ ما نیازمند همراهی رسانه هستیم


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محمودآباد گفت: تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند است و همواره شایسته توجه و تقدیر است.
دکتر محمد عیسی زاده با حضور در دفتر پایگاه خبری صبح آمل نیوز ضمن تقدیر از تلاشهای سردبیر و تیم مجرب این مجموعه با بیان اینکه خبرنگاری کار بسیار سخت و دغدغه مندانه است و چالش‌ها، مشکلات و مسائل جامعه خبرنگاری را می‌شناسم و بر آنها واقفم؛ گفت: مسؤولان و مدیران باید از اصحاب رسانه و خبرنگاران حمایت کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، این مسئول با اشاره به نقش محوری خبرنگاران در اصلاح امور بیان کرد: تعامل خبرنگاران با مدیران منجر به توسعه و پیشرفت جامعه می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم نگاه حمایتی مدیران و مسؤولان از جامعه رسانه‌ای اضافه کرد: انتقادات خبرنگاران را با جان و دل می خریم و نسبت به اصلاح امور با پیوست رسانه گام بر می‌داریم.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محمودآباد با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه با محوریت تولید خبر امید و خبر خوب از دستگاه‌ها همواره پیشتاز هستند؛ افزود: اصحاب رسانه با روشنگری های خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی جامعه نقشی مهم ایفا کنند.
عیسی زاده با تاکید بر نقش اصحاب رسانه در انعکاس اخبار درست اظهار داشت: کارگران و کارفرمایان در خط مقدم جهاد و مقاومت اقتصادی هستند و رسانه‌ها با بیان دستاوردهای حوزه کار و تولید می‌توانند به عنوان بازوان اصلی جهاد تبیین فعالیت کنند.
وی با بیان اینکه هدف دشمن جنگ اقتصادی است، گفت: دشمن اقتصاد را نشانه گرفته و باید با افزایش تولید و اشتغالزایی این توطئه دشمن را نقش بر آب کرده و با فعالیت دقیق و به‌هنگام رسانه‌ای باور آحاد ملت به توان داخلی و اتکا به تولید ایرانی را اثبات کرد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محمودآباد ضمن تأکید بر اهمیت نقش رسانه در تعالی و پیشرفت جامعه گفت: بی شک حلقه ارتباطی سازمان ها با جامعه، خبرنگاران و اهالی رسانه هستند، ایجاد ارتباط پایدار، خود مهارت است و اصحاب رسانه با درایت خود، مهارت ایجاد یک رابطه مستمر در جامعه را پدید می آورند.
عیسی زاده با تاکید بر اینکه ما نیازمند همراهی رسانه هستیم؛ تصریح کرد: حفظ اعتماد مردم، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اثربخش می تواند در توسعه سرمایه اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد و امروز نیازمند بازسازی سرمایه اجتماعی هستیم و نقش رسانه در این موضوع بی بدیل است، ما نیازمند همراهی رسانه هستیم، اهالی رسانه با پرسشگری، مسئولین را پاسخگو می کنند.
وی تاکید کرد: اعتقاد دارم خبرنگاری یک هنر است و خبرنگاران سرمایه‌های ارزشمند آگاهی‌رسانی، روشنگری و فرهنگ‌سازی در جامعه هستند، حقایقی را عنوان می‌کنند که سبب رشد و تعالی جامعه می شود.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محمودآباد گفت: رسانه ابزار حقیقت‌یابی و شناسایی درستی‌ها از نادرستی‌هاست، بر همین اساس تلاش می کنم ارتباط پایداری با آنها داشته باشم.
گفتنی است در پایان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محمودآباد با اهدای لوح و هدیه از خبرنگار پایگاه خبری صبح آمل نیوز تجلیل به عمل آورد.

1403/06/07

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :