شهردار بابکان:5 پروژه عمرانی با اعتبار 92 میلیارد ریال در شهر بابکان بهره برداری شد


شهردار بابکان از افتتاح پنج پروژه عمرانی هم‌زمان با هفته دولت در این شهر خبر داد و گفت: ۵ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۹۲ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت افتتاح و رونمایی شد.
ابوذر ابراهیمی در آیین افتتاحیه پروژه های شهر بابکان که بمناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، ۵ پروژه شاخص افتتاح و رونمایی داشتیم که مجموعا با اعتباری بالغ بر بیش از ۹۲ میلیارد ریال شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی با اشاره به پروژه های شاخص شهر بابکان، عنوان کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت و موزائیک کاری خیابان فرهنگ با هزینه بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال، مورد بهره برداری قرار گرفت.
شهردار بابکان همچنین خاطرنشان کرد: رونمایی از المان مهر و دانش بلوار شهدا بالغ بر ۳۰ میلیون ریال، بهره برداری از جداول و کانال هدایت آب سطحی در مناطق خیابان سعدی، فرهنگ کوی نیلوفر، خیابان کشاورز، ولیعصر و مناطق مختلف شهر با بیش از ۲۰ میلیارد ریال، مورد بهره برداری شهروندان قرار گرفت.
ابراهیمی ادامه داد: ، پروژه احداث و نصب دوربین های پلاک خوان و نظارتی در ورودی و خروجی شهر بابکان با هزینه بالغ بر ۵ میلیارد ریال برای امنیت هر چه بیشتر منطقه نصب شد.
وی تصریح کرد: اجرای پیاده سازی و موزائیک کاری بلوار شهدا به طول۲۸۰۰ متر مربع با هزینه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اجرا شد و روند پیاده رو سازی همچنان با سرعت بیشتری ادامه داد.
وی در پایان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده با رویکرد عمرانی و زیرساختی در دستور کار شهرداریست و بنا داریم با ایجاد زیرساخت های مناسب و تلاش مضاعف به سمت توسعه شهر بابکان پیش برویم.

1403/06/07

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :