رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:خسارت آفات در باغات مازندران کاهش یافت


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه امسال سال نادری در حوزه آفات باغات بود، گفت: با خدمات پشتیبانی، مدیریت خوبی صورت گرفت تا زیان کمتری داشته باشیم.
بابک مؤمنی در آئین افتتاح همزمان ۸۷ پروژه شاخص بخش کشاورزی که در مرکز پرورش گوشتی بوران جوجه بخش سرخ‌رود برگزار شد، اظهار داشت: بخش کشاورزی ثابت کرده که مجاهد عرصه نرم جمهوری اسلامی ایران است و محمودآباد نیز مرکز جغرافیایی استان مازندران محسوب می‌شود.
وی افزود: اگر فرزندان همین کشاورزان در عرصه دفاع از مرزها از جان خود نمی‌گذشتند امروز شاهد خدمت در حوزه امنیت غذایی نبودیم.
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: بیش از ۱۸ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران انجام شد و ۲۳ درصد میزان طیور را نسبت به سال‌های گذشته افزایش دادیم.
مؤمنی گفت: از بین ۷۸ پروژه ۶۵ پروژه در حوزه زیرساخت آب و خاک است که با تعامل و همکاری بین مدیریت آب و خاک و بخش کشاورزی نبود این مهم محقق نمی‌شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی افزود: با اشاره به اینکه من شرمنده جامعه کشاورزی و کشاورز هستم، افزود: امسال سال نادری در حوزه آفات باغات بود اما در مرکز جامعه خدمات پشتیبانی خوبی داشتیم و مدیریت خوبی شد تا زیان کمتری را شاهد باشیم.
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: حفظ محصولات مرکبات که مزیت اقتصادی استان مازندران محسوب می‌شود بسیار حائز اهمیت است.

1403/06/07

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :