فرماندار ویژه شهرستان آمل:عملکرد مسئولین باید به شکلی باشد که ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﻋﻤﻮمی ﺭﺍ ﺟﻠﺐ کنند


فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن تبریک هفته دولت و توصیه به مدیران در خدمت رسانی شایسته به مردم؛ گفت: وظیفه ما خدمت صادقانه است و همانگونه که شهیدان دولت، شهید رجایی و باهنر و شهید رئیسی در این مسیر گام برداشتند، باید خدمتگزاری تمام وقت خود برای مردم را به عنوان بالاترین رسالت، سرلوحه کاری خود قرار دهیم.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، ذات اله زارعی با بیان اینکه عمر مسئولیت مهم نیست؛ اظهار داشت: عملکرد مسئولین باید به شکلی باشد که ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﻋﻤﻮمی ﺭﺍ ﺟﻠﺐ کنند و تا زمانیکه در مسند خدمتگذاری قراردارند بایست خالصانه خدمت کند.
وی در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت افزود: در طول یک سال گذشته ۳۶۵ طرح با اعتبار و بیش از ۲ هزار و ۲۶۶ میلیارد تومان اجرا شد که بیشتر در حوزه عمرانی، صنعتی، کشاورزی، اجرای طرح هادی، افتتاح فیبر نوری و … بود.
فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به پروژه‌های نیمه‌کاره آمل، عنوان کرد: پروژه محور هراز با اعتبار بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان به عنوان یک پروژه ملی محسوب می‌شود، گازرسانی محور لاسم_زیار، پل نوا لاریجان که بیش از ۱۶ سال بلاتکلیف مانده بود با پیگیری‌هایی که صورت گرفت به اتمام رسید، پل چنگمیان، دوربرگردان قلعه کش نیز از دیگر پروژه‌هاست.

1403/06/06

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :