فرماندار شهرستان محمودآباد:44پروژه هفته دولت با اعتبار حدود ۴۹۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در محمودآباد افتتاح و کلنگ زنی می شود


فرماندار شهرستان محمودآباد از افتتاح و کلنگ زنی ۴۴ پروژه با اعتبار حدود ۴۹۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در هفته دولت امسال خبر داد.
روح اله علیزاده اظهار در نشست اختصاصی با خبرنگار صبح آمل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و شهدای خدمت، شهیدان رجایی و رئیسی را اسوه الگوی دولتمردان دانست.
مقام عالی دولت در محمودآباد اظهار داشت: امسال به همت ادارات دولتی و با مشارکت بخش خصوصی در هفته دولت شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۴۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۹۴ میلیارد و ۴۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حوزه شهرداری و بخشداری های مرکزی و سرخ رود و ادارات شهرستان خواهیم بود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد تومان پروژه قابل افتتاح مجتمع پرورشی مرغ گوشتی 60 هزار قطعه ای به عنوان پایلوت برنامه های افتتاحیه تجمیعی 86 پروژه جهاد کشاورزی استان مازندران با اعتبار بیش از 180 میلیارد تومان قرار دارد. نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد تصریح کرد: اداره برق نیز با اعتبار 6 میلیارد و یکصد میلیون تومان، بنیاد مسکن 75 میلیارد تومان، راهداری و حمل و نقل و آموزش و پرورش هر کدام 10 میلیارد تومان در هفته دولت دارای پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری می باشند.
علیزاده یادآور شد: از این تعداد ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۷ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ احداث ۱۰ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۲۶۷ میلیارد و ۲۷۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به زمین زده خواهد شد.
وی با بیان اینکه همه پروژه های فوق دولتی هستند افزود: فقط یک پروژه مربوط به بخش خصوصی است که اعتبار آن نزدیک به ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می باشد.
فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: احداث کانال بتنی لاینینگ، شن ریزی جاده های بین مزارع، تعریض پل کوچه اداره برق، موزائیک فرش پیاده رو خیابان آزادی جنب اداره پست، احداث پیاده رو خیابان آزادی ضلع شمالی امامزاده قاسم تا پل آزادی، روکش آسفالت، لوله گذاری، ساماندهی سر درب تجاری، اجرای سنگ لاشه کف خیابان،روکش آسفالت گلشهر، اجرای طرح هادی روستای قصاب کتی، روکش آسفالت محمودآباد- سرخرود، اجرای طرح هادی روستای اورطشت و اهلم، تجهیز چاه کشاورزی، احداث سکوی زباله، احداث دیوار زباله از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت می باشد.
علیزاده در خصوص کلنگ زنی نیز احداث و توسعه دبستان شهید مفتح چاکسر، اجرای فاز چهار جاده سلامت،اجرای مجتمع گردشگری، زیرسازی آسفالت، پارک کوچه فرمانداری، ساماندهی پیاده رو بهشتی محله، اصلاح قوس معلم کلا می باشد. مقام عالی دولت در شهرستان محمودآباد همچنین تصریح کرد: کشاورزی در راس مشاغل مردم شهرستان محمودآباد قرار دارد و پرورش و تولید گل و گیاه، دامپروری و صید و صیادی از دیگر مسائل مهم در بخش کشاورزی می باشد.
علیزاده بیان داشت: تقویت بنگاههای کوچک و زود بازده از موضوعات اساسی در شهرستان محمودآباد می باشد.
وی افزود: دولت در بحث کمک های دولتی، خصوصی و تعاونی سعی کرده با تسهیلات بلند مدت و کم بهره بتواند بخشی از توانمندی های شهرستان را در راه درست بکارگیری و راه اندازی نماید.
فرماندار شهرستان محمودآباد در خصوص اهمیت قیمت گذاری محصول برنج نیز گفت: انتظار می رود قیمت برنج به صورت مصوب با توجه به شرایط اقلیمی سه استان شمالی رقم بخورد و کشاورزان عزیز و زحمتکش بتوانند با خیال راحت برنج های خود را عرضه و بفروشند.
دکتر علیزاده به اشتغال به عنوان یکی از دغدغه های مهم مسئولان اشاره کرد و افزود: با تقویت ناترازی برق در شهرک صنعتی محمودآباد که بیش از دو هزار و پانصد میلیارد تومان اعتبار در دولت شهید رئیسی به صورت دولتی اعتبارگزاری شد در سال” جهش تولید، با مشارکت مردم ” نیز بخش خصوصی توانست این مقدار را با مشارکت مردم هزینه کند که ماحصل آن نیز اشتغال بیش 1000 نفر رقم خورد که با این توضیح در حال حاضر جوان بیکار نداریم و شهرک صنعتی محمودآباد با حقوق مکفی این توانایی را دارد که همه نیروها را جذب نماید.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ارائه خدمات منجر به امید آفرینی می‌شود، عنوان کرد: همان‌گونه که خدمات دولت می‌تواند سبب افزایش امید مردم باشد ورود همه دستگاه‌های خدمات رسان ، اجرایی و فرهنگی با علم و آگاهی و نگاه به مبانی اسلامی، امید و ایمان را در بین مردم تقویت می‌کنند.
فرماندار شهرستان محمودآباد اظهار داشت: با گرامیداشت شایسته “هفته دولت ” و انعکاس هنرمندانه و صادقانه خدمات ارزنده دولت، امید و اعتماد مردم را به دولت افزایش دهیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان بر لزوم رسیدگی و حل مسائل مردم در راستای ایجاد رضایتمندی تاکید کرد و بیان داشت: حل مسائل و مشکلات تعاونی های مسکن در استان باید جدی گرفته شود.
علیزاده گفت: امروز امید آفرینی در میان مردم یک تکلیف بزرگ است و باید از هر تریبون و ظرفیتی برای این کار استفاده کنیم.
وی بر تکریم ارباب رجوع در ادارات این شهرستان تاکید کرد و آن را یکی از مولفه های اصلی سنجش کارآمدی دستگاه ها دانست.
فرماندار محمودآباد در پایان گفت: با توجه با دستور دکتر پزشکیان رییس جمهور دولت چهاردهم یکی از هدف‌های اصلی در کشور، خدمت رسانی و رضایت مردم و ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است و این امر در نظام اداری و اجرایی اسلامی جایگاه مهمی دارد.

1403/06/06

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :