کلنگ انبار امدادی جمعیت هلال احمر در آمل بر زمین زده شد

طي مراسمي با حضور مسوولان استان و شهرستان كلنگ انبار امدادي شهرستان آمل به زمين زده شد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با بیان اینکه ساخت و تجهیز انبار امدادی هلال احمر در آمل ضروریست؛ گفت: کلنگ ساخت انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع به زمین زده شد.
جمشید نیک زاد اظهار داشت: با توجه به جمعیت بیش از 500 هزار نفری شهرستان آمل بر اساس استاندارد می بایست سه درصد جمعیت اقلام امدادی را به صورت دپو داشته باشیم.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی افزود: باتوجه به قرار گرفتن شهرستان آمل در شاهراه مواصلاتی کشور و تغییرات اقلیمی ساخت انبار امدادی و دپو اقلام امدادی ضروری و لازم است و زمینه خدمت‌رسانی در هنگام بروز سوانح وحوداث را تسریع می‌بخشد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل خاطرنشان کرد: با ذخیره سازی مایحتاج مردم در انبارهای امدادی بهتر می‌توان در هنگام بروز حوادث به مردم خدمات‌رسانی کرد.
نیکزاد با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی بهینه به مردم در زمان حادثه و برطرف کردن آلام و دردهای آنان وظیفه ذاتی هلال‌احمر است؛ خاطرنشان کرد: در صورتی که زیرساخت‌های این مهم فراهم باشد بهتر می‌تواند وظیفه خود را به انجام برساند.
وی تجهيز زير ساخت‌هاي امداد و نجات را در شهرستان امري هوشمندانه توصيف كرد و بر توسعه اين اقدامات تاكيد كرد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل، همچنین یادآور شد: سوله ای نیز به مساحت 1100 متر مربع بنا خواهد شد.
وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش مسئولان ذی ربط گفت: با همت و تلاش مسئولان استان و کشور در هلال احمر و نماینده مردم آمل در مجلس و فرماندار توانستیم مجوز ساخت انبار امدادی را بگیریم و امیدواریم تا دو سال آینده آن را به بهره برداری برسانیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل نیز در ادامه هلال احمر را ظرفیت خوبی برای شهرستان عنوان کرد و افزود: حضور به‌موقع و آمادگی لازم در حوادث و مدیریت بحران از مواردی است که باید مدنظر امدادگران هلال احمر قرار گیرد و این موارد مهم در خدمات داوطلبین مشهود است.
ذات اله زارعی اظهار کرد: فعالیت اعضای جمعیت هلال احمر کمک به هم‌نوع و خدمت‌رسانی بر اساس کرامت انسانی است.

1403/06/06

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :