مدیرشعب بانک سینا در مازندران:پرداخت ۱۹۳ میلیارد تومان وام ازدواج در مازندران


مدیرشعب بانک سینا در مازندران از پرداخت ۱۹۳ میلیارد تومان وام ازدواج در سال جاری خبر داد.
حسن کاظمی با اشاره به نقش این بانک در توسعه فعالیت‌های اجتماعی از پرداخت 56 فقره وام ازدواج به مبلغ 193 میلیارد تومان و 47 فقره وام فرزند آوری به مبلغ 34 میلیارد تومان خبر داد.
وی با اعلام اینکه عمده سهامداران این بانک بنیاد علوی و صندوق توسعه ملی هستند، افزود: علاوه به اجرای منویات این سهامداران در کنار دولت هم قرار داریم.
مدیرعامل بانک سینا با اشاره به سفر دور اول ریاست جمهوری به استان مازندران،گفت: در این سفر بانک‌ها عددی را در حوزه تولید تکلیف شده بود، بانک سینا هم مبلغ 100 میلیارد تومان در این سفر تکلیف داشت که به وظایف محوله عمل کرده است.
کاظمی ادامه داد: در سفر دوم تنها بانک خصوصی که تکلیف پرداخت تسهیلات گرفته بانک سینا بوده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی یادآور شد: در حوزه تجهیز منابع و مصارف رتبه بسیار خوبی داریم در بحث اشتغالزائی وام‌های خرد در روستاهای مناطق شرق استان مازندران پرداخت کردیم.
مدیرعامل بانک سینا ادامه داد: در تراز و ناترازی بانک سینا رتبه اول را داشته و در اجرای بخشنامه بانک مرکزی پیش قدم هستیم و این بانک سیاست کفایت سرمایه را رعایت کرده است.
کاظمی در مازندران همچنین از برگزاری هشتمین مرحله قرعه کشي جشنواره حساب هاي قرض الحسنه بانک سينا در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه سیبانک به صورت اینترنتی نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

1403/06/03

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :