برنز کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان بر گردن یک مازندرانی

علی اصغر دادبخش به نشان برنز رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان رسید.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، دیشب در شهر امان کشور اردن برگزار شد.
در وزن ۱۱۰ کیلوگرم علی اصغر دادبخش دلاور مازندرانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ اولانکانداس اوتیگنوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد سیران کایراکاسیان از ارمنستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دادبخش در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل ایوان یانکوفسکی از اوکراین شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.
وی در دیدار رده بندی با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل هارویی وانگ از چین به پیروزی رسید و صاحب نشان برنز شد.
مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان دیشب در شهر امان پایتخت کشور اردن برگزار شد و در پایان ۲ نماینده کشورمان به مدال طلا و ۲ نماینده به مدال برنز دست یافتند.
آرمین شمسی پور در وزن ۴۸ کیلوگرم و امیرمهدی سعیدی نوا در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند. عمادرضا محسن نژاد در وزن ۸۰ کیلوگرم و علی اصغر دادبخش در وزن ۱۱۰ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند و امیرعلی حیدری در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز پنجم شد.
مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم، امروز در امان برگزار می‌شود.

1403/06/01

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :