مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبرداد:تحصیل ۲۸۱ هزار دانش آموز ابتدایی در ۲۱۰۰ مدرسه مازندران


رئیس دستگاه تعلیم و تربیت مازندران گفت: قریب به ۲۱۰۰ مدرسه ابتدایی در استان پذیرش دارند و ۲۸۱هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند و کیفیت آموزش ابتدایی در مازندران قابل قبول است.
حسین کمالی در آیین برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معاونت ابتدایی با تسلیت ایام اربعین اظهار کرد: برپایی نمایشگاهی از آثار فاخر معلمان و دانش آموزان نشان از تجاربی ارزنده دارد و دست ساخته‌ها و تولیدات ارزشمندی را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: دوره ابتدایی دورانی است که هویت دانش آموز شکل می‌گیرد و دوران مهمی است و تجربه واقعی از زندگی را می‌توان برای دانش آموزان ترسیم کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: دوره ابتدایی دوره شناسایی استعدادهای بالقوه و پرورش خلاقیت دانش آموزان است.
کمالی با اشاره به اینکه در دوره ابتدایی باید شور و عشق آموختن را در دانش آموزان بوجود آورد و خوشبختانه آموزگاران استان مازندران در این بخش کارهای اثربخشی انجام دادند، افزود: نمایشگاه دستاوردهای معاونت ابتدایی مازندران با همت معلمان و دانش آموزان استان برگزار شد تا تجربیات موفق و دانش را انتقال بدهند و به نوعی تجربه گردانی صورت پذیرد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، وی یادآور شد: قریب به ۲۱۰۰ مدرسه ابتدایی در استان وجود دارد و ۲۸۱هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند و کیفیت آموزش ابتدایی در مازندران قابل قبول است.

1403/05/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :