بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل:خبرنگاران وظیفه سنگین اعتماد بخشی و امیدآفرینی را بر عهده دارند


بخشدار شهر امامزاده عبدالله(ع) آمل گفت: خبرنگاران امین جامعه هستند و باید واقعیت‌ها را به مردم منتقل ‌کنند و این همان رسالت خبرنگاری است که باید رعایت شود.
محمدرضا رودگر در مراسم گرامیداشت تجلیل از خبرنگاران در دفتر امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع) آمل ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار اظهار داشت: رسالت خبرنگاری، رسالتی خطیر و مانند رسالت انبیا و مبلغان دین است که برای رساندن پیام الهی قدم بر می‌داشتند و خبرنگاران نیز باید در این زمینه قدم بردارند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: رسالت خبرنگار صداقت در گفتار و نوشتار است و الحق و والانصاف خبرنگاران آملی به خوبی به رسالت خود عمل کردند.
بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل از اصحاب رسانه به عنوان امانت داران متعهد و خستگی ناپذیر مردم و دولت یاد کرد و آنها را زبان گویای جامعه دانست که وظیفه سنگین اعتماد بخشی و امیدآفرینی را بر عهده دارند.
رودگر در ادامه با تاکید بر اینکه حضرت زینب(س) خبرنگار نهضت عاشورای امام حسین (ع) است؛ اظهار داشت: یکی از عوامل اصلی ماندگاری واقعه روز عاشورا را باید بیان دقیق فرموده‌های حضرت زینب (س) از کربلا دانست؛ نقشی که حضرت زینب(س) در ماندگاری واقعه عاشورا داشت و آن را نسل به نسل به آیندگان منتقل کرد بیان اهداف قیام، «اصلاح و بیداری» امت بود.
وی یادآور شد: اگر این روایت در آن مقطع حساس تاریخی نبود، امروز شرایط دیگری داشتیم.چرا که ایشان پس از تحمل شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و دیگر عزیزانشان در کربلا، سختی و غم اسارت را با شکیبایی پشت سر نهاد و با سخنانی کوبنده و افشاگرانه لرزه بر پیکر یزیدیان انداخت و پیام آور عاشورا شد.
وی تصریح کرد: حضرت زینب (س) با به تصویر کشیدن الگوی واقعی یک زن مسلمان، آیین بردباری و شجاعت را در راه دستیابی به حق و بیان حقانیت جاودانه ساخت.
بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل گفت: حضرت زینب(س) به درستی “پیام بر” عاشورا است که “کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب(س) نبود…” و گزاف نیست اگر او را بهترین الگو برای خبرنگاری معرفی کنیم.

1403/05/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :