مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی:۳۷۰۰ مازندران خانوار مازندرانی دیگر توانمند می‌شوند


مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: سال گذشته ۳هزار و ۹۱۵ نفر سرپرست خانوار به توانمندی رسیدند و تا پایان سال‌جاری نیز ۳هزار و ۷۰۰ نفر به توانمند خواهند رسید.
میثم معافی، اظهار کرد: خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در بحث بیمه‌ای و درمانی به‌ویژه سلامت روان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی توانمندی از نگاه کمیته‌امداد امام خمینی (ره)‌ را دارای ۴ آیتم بیان کرد و گفت: نخست معرفی به کاریابی‌ها و در مرحله بعد بیمه‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار زیر ۵۵ سال و مجریان طرح اشتغال سپس تامین جهیزیه وازدواج بانوان و مهم‌ترین آیتم در حوزه توانمندسازی امداد پرداخت تسهیلات اشتغال است.
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران بیان کرد: در حوزه توانمندسازی سال گذشته ۳هزار و ۹۱۵ نفر سرپرست خانوار به توانمندی رسیدند و تا پایان سال‌جاری نیز ۳هزار و ۷۰۰ نفر به توانمند خواهند رسید.
معافی به پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای ۲هزار و ۸۴۸ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال اشاره کرد و گفت: برای یک‌هزار و ۶۳۴ مددجو بیمه شده روستایی و عشایری حق بیمه پرداخت می‌شود.
وی یاداور شد: سال گذشته ۱۹۲ مددجو از طریق بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با بیان اینکه هم‌اکنون ۷۸هزار و ۵۴۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مازندران هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۷۶هزار و ۲۲۹ خانوار کمک معیشت دریافت می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس از مازندران،معافی بیان کرد: کمک معیشت خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان ، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

1403/05/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :