فرماندار ویژه آمل:روز قدس تنها متعلق به ملت فلسطین نیست بلکه یک موضوع بین‌المللی و جهانی است


فرماندار ویژه آمل گفت: رژیم منحوس اسرائیل حدود ۶ ماه است که مردم مظلوم غزه از پیر و جوان ، زن و مرد خصوصا کودکان را به خاک و خوش کشیده و هیچ یک از کشورهای عربی در دفاع از مردم مظلوم حرکتی از خود نشان ندادند که جای بسی تاسف دارد .
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، ذات اله زارعی، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم شهرستان هزار سنگر آمل و بخش امامزاده عبدالله(ع) در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: رژیم غاصب اسرائیل طی چند روز گذشته کار احمقانه دیگری در کشور سوریه انجام داده و آن حمله به کنسولگری ایران در سوریه که منجر به شهادت ۷ تن از مستشاران جمهوری اسلامی ایران شده که این عمل شنیع اسرائیل باعث شده امروز عموم مردم ایران در دفاع از مردم مظلوم غزه به میدان بیایند و با حضور حداکثری شان مشت محکمی بر دهان آمریکای جهانخوار و رژیم کودک کش اسراییل بزنند .
وی ادامه داد: فلسفه روز قدس، دفاع از مظلوم، حمایت و یاری مردم مسلمان فلسطین، اهتمام به امور مسلمین جهان، رسیدگی به مظلومان، دفاع از حریم دینداری، دفاع از انسانیت، اسلام و آزادی انسان‌ها است چون دفاع از حق مردم در تبیین مباحث دینی جایگاه ویژه‌ای دارد.
فرماندار ویژه آمل گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است که همه انسان‌های آزاده و همه مسلمانان باید برای بزرگداشت آن اقدام کنند.
زارعی افزود: روز قدس تنها متعلق به ملت فلسطین نیست بلکه یک موضوع بین‌المللی و جهانی و متعلق به تمام بشریت برای مقابله با جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس است که باید تا نابودی کامل این رژیم کودک کش ادامه داشته باشد.
وی در پایان از حضور حداکثری قاطبه مردم شهرستان آمل در تظاهرات روز جهانی قدس که موجب شده مردم مظلوم غزه و فلسطین جان تازه ای بگیرند و در دفاع از کیانشان تلاش بیشتری نموده و به لطف خدا این بار پیروز خواهند شد .

1403/1/18

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :