سردار رادان:کشته‌های ناشی از تصادفات در مازندران کاهش یافت


فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه استان مازندران نسبت به سال قبل در میزان تصادفات و کشته‌های جاده‌ای روند کاهشی داشته است، گفت: این مهم نشان می‌دهد این استان دچار یک انسجام مناسب در زمینه انتظامی و اجرایی دارد.
سردار احمدرضا رادان ۱۳ فروردین در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: براساس ارزیابی‌های انجام شده به ترتیب مازندران، گیلان، خراسان رضوی، فارس واصفهان بیشترین مسافر را داشتند و مازندران همواره در راس بوده است که بیشترین تعداد مسافر با سکونت دائمی در این استان به ثبت رسید.
وی افزود: با چنین حجم از مسافر در استان مازندران طبیعتا روند کار انتظامی هم افزایش پیدا می‌کند لذا از نادر سازمان‌هایی هستیم که در حالت آماده باش قرار داریم.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، این مسئول تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ صیانت و معنویت با تمرکز بر قرآن و نهج البلاغه از برنامه‌های اصلی ما در استان مازندران است که سعی داریم حافظان قرآن و نهج البلاغه را در نیروی انتظامی افزایش دهیم و نهضت نهج البلاغه در نیروی انتظامی ترویج یابد.
سردار رادان افزود: به مقا معظم رهبری قول دادیم ظرف ۲سال و نیم آینده حدود ۱۰۰ هزار خانه سازمانی بسازیم که از نادر سازمان‌های مسلح هستیم خانه سازمانی بسیار کم دارد و ۷۰ الی ۷۵ درصد حقوق همکاران ما به اجاره خانه اختصاص پیدا می‌کند.

1403/1/14

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :