مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:مازندران رتبه اول عملیات امداد و نجات را دارد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مازندران رتبه اول عملیات امداد و نجات را در کشور دارد و این نشان می دهد استانی حادثه خیز است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، غلامرضا فخاری با اشاره به افزایش شمار پایگاه‌ها و اکیپ‌های امدادی افزود: میزان خدمات دهی نیز در سال جاری نیز نسبت به سال قبل ۲۹ درصد افزایش یافته است.
وی با عنوان اینکه ۱۷ پست امدادی در استان مازندران فعالیت دارد، گفت: در چهار شهرستان کارناوال شادی در دستور کار قرار گرفت و امسال تیم‌های واکنش سریع نیز در حالت آماده باش قرار دارند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه هرچند بالگرد در استان مستقر نداریم، گفت: با این حال برای اعزام بالگرد در مواقع ضروری و بحرانی آمادگی لازم وجود دارد.
فخاری با اظهار اینکه مازندران رتبه اول عملیات‌های امداد و نجات رادر کشور دارد، گفت: این نشان می‌دهد که مازندران استانی حادثه خیز است و محورهای ارتباطی متنوع دارد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی با اظهار اینکه طرح همای رحمت برای حمایت از نیازمندان در استان اجرا می‌شود، گفت: سال قبل بیشترین کاروان سلامت برای خدمات رسانی به مناطق محروم اعزام شدند که ارزش خدمات صورت گرفته بیش از ۱۲ میلیارد ریال است.

1402/12/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :