شروع بی رمق نمایشگاه;از غرفه صبح آمل در نمایشگاه رسانه های ایران دیدن فرمائید


بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از 29 بهمن تا دوم اسفند 1402 در مصلی تهران_ساعت بازدید 9:30 لغایت 18:30
حضور فعال غرفه دو هفته نامه صبح آمل و پایگاه خبری صبح آمل نیوز در این نمایشگاه
افشین جمشیدی لاریجانی مدیر مسئول صبح آمل و صبح آمل نیوز و هفته نامه سرزمین پویا و پایگاه خبری سرزمین پویا نیوز با حضور در غرفه پاسخگوی مراجعین و مخاطبین بود.
مدیر مسئول صبح آمل در خصوص نمایشگاه گفت بعد از چندین سال وقفه نمایشگاه رسانه های ایران که قبلا نمایشگاه مطبوعات نام داشت شروع به کار بی رمقی را چه از لحاظ بازدیدکننده و چه از لحاظ شرکت کننده داشت، اما پس از وقفه چندین ساله باز هم همت به برگزاری این نمایشگاه قابل تقدیر است.
وی گفت: نمایشگاه باید جذابیت های خودش را داشته باشد نمایشگاه رسانه ای باید فستیوالی از برنامه های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ورزشی باشد، گفت و گوها و سخنرانی ها باید ترکیبی از طیف های مختلف باشند حتی اگر منتقد و یا مخالف باشند وقتی فیلترهایی را می گذاریم و یک دست و یک صدا قصد تزریق یک سویه یک تفکر را داریم معلوم است که با اقبال خوبی روبرو نشویم وقتی حمایت های ارشاد از رسانه ها خودی و ناخودی می شود و تعدادی حمایت می شوند و مابقی نظاره گر هستند چه انتظاری از مشارکت داریم؟؟
روز اول در حضور وزیر ارشاد معاونت مطبوعاتی در حین برگزاری نشست خبری افتتاح البته با اشاره و موافقت وزیر در حضور صدها خبرنگار داخلی و خارجی اقدام به اذان گفتن در وقت ظهر نمود که اقدامی نامتعارف و بعید از اینگونه مصاحبه ها است هر کاری در جای خودش باید باشد همه ما مسلمان هستیم امام حسینی هستیم اهل بیت دوست هستیم ولی قرار نیست در هر زمان و مکانی فریاد بزنیم اینها بیشتر نمایش است و متاسفانه در دولت سیزدهم بین مدیران بسیار رواج یافته است.
در این مدت اقدامات دین گریزی مابیشتر از جذب بوده است و این سال های اخیر نیز شدت آن بیشتر شده است.
مدیر مسئول سرزمین پویا نیوز گفت وقتی صحبت از کار فرهنگی می کنیم باید راه آن را هم بلد باشیم شعار دادن بدون عمل و فایده؛ امور فرهنگی نیست.
وی افزود در ورودی نمایشگاه غرفه ارشاد دیوار نگاره الکترونیکی با مارش حماسی در خصوص فلسطین تصویر شعاری بسازیم دفاع از مردم مظلوم فلسطین نیست اگر مباحثه ها و مستندها را به نمایش بگذاریم و واقعیت مظلومیت ها را از نگاه کارشناسان با گزارش های مختلف سیاسی بیان کنیم می توانیم تاثیر گذار باشیم کار فرهنگی فقط بنر و پوستر و شکل ظاهر ساختن نیست ما به کار عملی نیاز داریم و باید حرفه ای عمل کنیم.

30بهمن1402

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :