سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:حماسه ششم بهمن آمل نباید فراموش شود


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ایشان را سبب خلقت نام برد و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) دلیل خلقت و تداوم خلقت کل بشریت بود و طبق فرموده پیامبر اکرم(ص) فرشته‌ای در قالب انسان بود.
قاسم عزیززاده گرجی در جلسه حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل که با حضور مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل، برخی از مدیران استانی و شهرستانی و تعدادی از اعضای حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس و جمعی از یادگاران حماسه اسلامی ششم بهمن در سالن ششم بهمن در فرمانداری آمل برگزار شد با اشاره به اينكه «فاطمه زهرا(س) به عنوان گوهر آفرينش و نگين خلقت و هدف اصلي همچنان ناشناخته مانده‌اند»، اظهار داشت: لازم است در خصوص معرفي فضائل زهراي مرضيه (س) و سيره و مرام ايشان و الگوهاي شخصيتي اين بانوي يگانه به جامعه اسلامي تلاش وافري انجام دهيم.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وي خاطرنشان كرد: جامعه امروزي ما بيشتر از گذشته نياز به معرفي اسوه‌ها و الگوها دارد و اگر ما بتوانيم به درستي فاطمه زهرا (س) را به مردم و نسل جوان و به ويژه بانوان معرفي كنيم راه سعادت كمال را در پيش‌روي آن‌ها قرار داده‌ايم.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران اقدام وحشیانه در شهادت مظلومانه مردم فداکار غزه و فلسطین را تسلیت و بیان داشت : شاهد اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل هستیم که بیش از ۱۶۰۰۰ مردم بیگناه را به خاک و خون کشید که ۷۰ درصد آنان کودکان و زنان بودند ، و ابراز همدردی در جلسات زمینه تنفر و انزجار ما را نسبت به این رژیم جعلی می رساند .
عزیززاده گرجی اظهار داشت: حماسه مقاومت در قالب طوفان الاقصی پاسخی به ظلم و ستم ۵۰ ساله رژیم غاصب صهیونیست نسبت به مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین و برگرفته از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و روحیه انقلابی و بسیجی است که در راس آن مکتب حاج قاسم سلیمانی است.
وی افزود: عملیات طوفان الاقصی علاوه بر اینکه نور امید را در دل مردم فلسطین برای پیروزی روشن کرد، سبب شد تا کشورهایی که به دنبال سازش با رژیم غاصب صهیونیست بودند، به نوعی عقب‌نشینی کنند و یا عادی‌سازی روند ارتباطات خود را با این رژیم غاصب متوقف کنند.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه مساله فلسطین مهمترین موضوع جهان اسلام است؛ خاطرنشان کرد: موضوع فلسطین الان نه تنها مساله اول جهان اسلام است بلکه به مساله کل جهان شده است.
وی یادآور شد: اهمیت حماسه ششم بهمن آمل به گونه‌ای بوده که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در وصیت‌نامه سیاسی و الهی خود نام آمل را آورده و برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است و ما باید قدردان و تلاش‌های بیشتر در این راستا داشته باشیم.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران باتاکید بر اینکه حماسه ششم بهمن آمل نباید فراموش شود؛ افزود: برخی از این اتفاقات آنقدر ارزشمند است که باید به خاطر آن همه تلاش مضاعف نمایند تا یاد و نامشان جاوید بماند .
عزیززاده با بیان اینکه حماسه مردم آمل در واقعه سال ۶۰ در مواجهه با گروهک کوردل که قصد براندازی نظام و انقلاب نوپای ما را داشتند و به خوبی پاسخ قاطع و کوبنده با ایستادگی مردم آمل دریافت کردند، گفت: همه هدف‌ها و برگزاری این گونه برنامه بر این هست تا نسل جوان و آینده این شهرستان و کشور ما با یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری جوانان آن دوران برای زندگی خود الگو بگیرند.
وی افزود: حماسه ششم بهمن یک سبقه مردمی داشت و مردم آن را مدیریت کردند و با اراده مردم به پیروزی رسید لذا وظیفه ذاتی همه دستگاه‌ها است در برنامه ریزی و اجرای مصوبات همکاری داشته باشند .
معاون استاندار تصریح کرد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری که فعالیت ها باید مردمی باشد؛ گفت: امسال ششم بهمن در روز جمعه است که همه ائمه جمعه سراسر کشور در این روز می بایستی حماسه اسلامی ششم بهمن را یاد کنند و صدا و سیما نیز باید از چهره ها یاد کنند و برنامه های این حماسه را پوشش دهند .

1402/9/16

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :