مدیرعامل شرکت گاز مازندران:مشترکان پرمصرف گاز خانگی از سوبسید دولتی بی بهره می مانند


مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: پس از شناسایی مشترکان بدمصرف هزینه گاز بهای خانگی آنها بدون سوبسید دولتی محاسبه خواهد شد.
قاسم مایلی رستمی با اشاره به یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک گاز خانگی در استان گفت: هزینه تمام شده هر متر مکعب گاز برای دولت ۵ تا ۶ هزار تومان است که با سوبسید دولتی این مبلغ برای هر خانوار ایرانی ۲۰۰ تومان محاسبه می شود.
وی افزود: اما این سوبسید برای مشترکان پرمصرف نخواهد بود و پس از شناسایی مشترکان بدمصرف هزینه گاز بهای خانگی آنها بدون سوبسید دولتی محاسبه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران در ادامه بر لزوم نظارت جدی بر نحوه عملکرد سیستم گرمایشی ادارات و سازمان‌ها و مراکز آموزشی تاکید کرد و گفت: برای حفظ هر چه بیشتر تعادل در تولید، مصرف و پیشگیری ناترازی شبکه گازرسانی، همه سازمان‌ها و ادارات دولتی و غیر دولتی موظف به رعایت مصرف بهینه گاز هستند.
رستمی با بیان اینکه صرفه‌جویی در مصرف گاز ادارات و مصارف خانگی باعث رفع محدودیت مصرف گاز صنایع و رونق تولید می‌شود، بیان کرد: اگر دوایر دولتی و خصوصی و آحاد مختلف مردم، صرفه‌جویی کنند به یقین به مراکز صنعتی و تولیدی کمک می‌کنند و این مهم باعث می‌شود که این مراکز بتوانند فعالیت خود را بصورت مستمر ادامه داده و در ایجاد اشتغال پایدار نیز تاثیر‌گذار خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مازندران، وی تصریح کرد: از همه مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی درخواست داریم تا با مصرف درست و بهینه گاز (رعایت دمای آسایش “۱۸ الی ۲۱ درجه”) ضمن کمک به پایداری و استمرار جریان گاز، شرکت گاز را در ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان یاری رسانند.

1402/9/8

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :