تعیین ۳ مکان‌ برای مدیریت پسماند آمل

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در کارگروه مدیریت پسماند که در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: طی سه روز متوالی بازدید میدانی از آمل در بیش از ۱۰ نقطه انجام شد که براساس اولویت در کارگروه امل منطقه شوکاشور روبروی سایت نارنجستان انتخاب شد که منطقه‌ای جنگلی است.
احمد توکلی اظهار کرد: اولویت اول این منطقه بوده که به لحاظ دسترسی و ارتباطی پایین کاسه سد قرار دارد و خطری در اب شرب مردم ایجاد نمی‌کند.
وی اضافه کرد: منطقه دوم پاساکش انتخاب شد که حوزه آبخیزداری خودش را دارد و چند ماهی برای اجرای ان زمان داریم‌.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: منطقه سوم سنگ چالک جنب معدن جوان در دوراهی هراز انتخاب شد که بالای کاسه سد قرار دارد.
توکلی با اعلام اینکه قطع درخت در سایت پیشنهادی معذوریت ما است، گفت: قرار است ۵ برابر این مسیر را تبدیل به جنگل در بحث کاشت و نگهداشت داشته باشیم که از تکالیف شهرداری آمل است‌.
وی با تاکید بر اینکه کل تاسیسات زباله‌سوز باید به نقطه جدید منتقل شود، خاطرنشان کرد: سیستم پیشنهادی زباله‌سور آمل ریجکتی است و همچنین برای شیرابه‌های سطحی هم فضای موردنیاز پیش‌بینی شده است.
توکلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی سد هراز، افزود: به‌دلیل پایان نیافتن سایت عمارت اعتبار به این پروژه اختصاص نیافته و با توجه به عدم تعیین تکلیف سد عمارت این بهانه وجود دارد که اهتمام در مازندران نیست و اعتبارات ان را می‌خواهند حدف کنند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بیان کرد: زمزمه‌هایی مبنی بر ایجاد سد جدید در پلور در منطقه لاسم است که آب را به سد لتیان هدایت کنند که اگر انجام شود برای مدیران استان گران تمام می‌شود.

1402/8/18

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :