تعطیلی شبکه جام جم به صلاح نیست

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، تعطیلی شبکه جام جام در مقطع کنونی را به صلاح ندانست و گفت: باتوجه به اینکه رسانه‌های فارسی زبان معاند که فرهنگ وتدین مردم ایران نشانه گرفته اند هر روز با حمایت دشمنان و صرف هزینه های گزاف ایران اسلامی را هدف گرفتند، این شبکه نباید تعطیل شود.
رضا حاجی پور، ضمن تأکید بر توسعه و تقویت شبکه جام جم صداو سیما برای ایرانیان خارج از کشور، عنوان کرد: در شرایطی که در حال حاضر حدود 2 میلیون کودک و نوجوان ایرانی لازم التعلیم به همراه والدین خود در خارج از کشور ساکن هستند و بیشتر از یکصد هزار دانشجوی ایرانی نیز به طور رسمی در دانشگاه های دنیا مشغول فعالیت هستند رسانه ملی باید شبکه جهانی جام جم را در کنار کارکردهای عام خود به محلی برای آموزش و پرورش، هدایت تحصیلی، پیگیری مطالبات دانشجویان خارج از کشور جهاد تبیین و صیانت از زبان فارسی تبدیل کند.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه زمزمه‌هایی مبنی بر تعطیلی شبکه جهانی جام جم به گوش می‌‎خورد که از این رو با توجه به فعالیت‌های چندین ساله‌ای که در حوزه رسانه داشتم، تعطیلی شبکه جام جم را به صلاح نمی‌دانم.
حاجی پور، ادامه داد: یک سوال جدی مطرح است که چرا با وجود قدمت ٢٦ ساله شبکه جهانی جام جم، چه شبکه ای قرار است جایگزین این شبکه در میان ایرانیان مقیم خارج از کشور جا باز کرده است، شود.
وی یادآور شد: باتوجه به اینکه رسانه‌های فارسی زبان معاند که فرهنگ و تدین مردم ایران نشانه گرفته اند هر روز با حمایت دشمنان و صرف هزینه های گزاف ایران اسلامی را هدف گرفتند، این شبکه نباید تعطیل شود.
به گزارش سرزمین پویا نیوز و به نقل از خبرگزاری ملت، این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به سابقه فعالیت خود در رسانه ملی، گفت: خود را نماینده تک تک کارکنان خدوم و مدیران سخت کوش رسانه ملی می‌دانم و معتقدم باید در جهت تقویت رسانه ملی در مقطع کنونی گام برداشت.

1402/6/8

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :