بیش از 50 برنامه فرهنگي و ديني دهه كرامت در آمل برگزار مي شود/ استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای مورد توجه ویژه کانون خدمت رضوی آمل می باشد

دبیر کانون خدمت رضوی آمل از اجرای بیش از 50 عنوان برنامه فرهنگی همزمان با دهه کرامت در آمل خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از 31 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در شهرستان آمل آغاز می شود.
به گزارش صبح آمل نیوز، سردار احمد کوهستانی در نشست خبری تشریح برنامه های دهه کرامت با تبریک این ایام از اجرای 50 عنوان برنامه در ایام دهه کرامت این شهرستان خبر داد.
وی اظهار داشت: حضور کاروان بیرق رضوی از نهم خرداد به مدت دو روز در شهر آمل، و حضور این بیرق در جشن‌های دهه کرامت از جمله برنامه‌های دهه کرامت در این شهرستان است.
دبیر کانون خدمت رضوی آمل بر افزایش همکاری‌های رسانه و کانون خادمیاری رضوی ذیل پرچم امام رضا(ع) و پوشش گسترده برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد.
سردار کوهستانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای مورد توجه ویژه کانون خدمت رضوی آمل بوده و از پوشش برنامه‌ها گرفته تا طراحی برنامه‌های مشترک در دستور کار بوده و از ظرفیت رسانه‌ای این مجموعه عظیم بهره‌مند می‌شویم.
وی افزود: صدقه جاریه زندگی و برنامه های رسانه و خبر فضای مجازی باید حرکت های امام رضایی باشد و به صورت تبرک همیشه از نام و توجهات خاصه آن حضرت استفاده شود.
دبیر کانون خدمت رضوی آمل گفت: از جمله برنامه های شاخص در ایام دهه کرامت، برگزاری ده جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در ده مسجد شاخص این شهرستان می باشد.
سردار کوهستانی تشکیل موکب های خدماتی و فرهنگی در میادین سطح شهر، مصلی بزرگ، خیابان امام رضا(ع)، پیاده روی خانوادگی، پاسداشت امامزادگان و بقاع متبرکه، اهدای 30 جهیزیه به نوعروسان، تحویل دو واحد مسکن، تجلیل از آتشنشانان، تجلیل از فرزندان بهشت در بهزیستی، دیدار با زندانیان، ملاقات با بیماران و محفل انس با قرآن و تبیین و جهاد و سبک زندگی امام رضایی را از جمله برنامه های مهم دهه کرامت شهرستان آمل دانست.
وی هدف از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت را ترویج فرهنگ و سیره رضوی دانست و گفت: حضور خدام و خادمان امام رضا (ع) در این مراسم‌ها در واقع نوعی ترویج فرهنگ رضوی است.
سردار کوهستانی در پایان تاکید کرد: بر این باوریم که کل ایران، صحن و سرای امام رضا (ع) می‌باشد و همه برنامه‌ها در دهه کرامت باید در راستای ترویج این فرهنگ صورت گرفته و رنگ و بوی امام رضایی و اهل بیتی داشته باشد.

1402/2/31

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :