رشد تولید جزو اولویت های قطعی در مازندران است

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه سیاست ها باید منتج به رشد اقتصادی شود، گفت: کاهش تورم و رشد تولید جزو برنامه ها و اولویت های قطعی است.
سید محمود حسینی پور در ستاد عالی رشد اقتصادی استان با بیان این که ملاک ارزیابی مدیران تأثیرگذاری آنها در رشد اقتصادی استان است، افزود: کاهش تورم و رشد تولید شعار محوری سال جاری است و باید جزو برنامه‌های قطعی ستاد عالی رشد اقتصادی استان باشد.
وی با بیان این که سیاست‌ها باید منتج به رشد و توسعه اقتصادی استان شود، تصریح کرد: باید سهم خود را در تبیین و عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری ایفا کنیم.
استاندار مازندران با اظهار اینکه هدف گذاری برای مهار تورم و رشد تولید به این معناست که کشور از پیچ تاریخی عبور کرده و در حال رسیدن به ساحل آرامش است، افزود: کاهش تورم منجر به امیدواری در جامعه می‌شود.
حسینی پور با اظهار این که مقام معظم رهبری در سال جاری استراتژی مهمی را تعیین کرده است، از دستگاه‌های اجرایی خواست تا سهم خود را برای تحقق این شعار و هدف راهبردی ایفا کنند.
استاندار مازندران از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست تا دستگاه‌هایی که سال گذشته برای رشد اقتصادی تلاش بیشتری کرده اند را معرفی و اعلام کند.
حسینی پور تاکید کرد: مدیران باید برای آسایش و آرامش مردم تلاش کنند و ملاک ارزیابی مدیران تلاش برای رشد اقتصادی و رفاه مردم خواهد بود.
وی مهمترین وظیفه و روان سازی معیشت مردم بیان کرد و گفت: در ایام نوروز با تلاش‌های مدیران قیمت‌ها خوب کنترل و مدیریت شده است.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی با بیان اینکه ستاد عالی رشد یک ستاد راهبردی است، افزود: ارتقای رشد اقتصادی استان جزو مهمترین مؤلفه‌های مدیریتی در استان به شمار می‌رود.

1402/2/14

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :