جوانان مازندرانی به عنوان قشری تاثیرگذار همیشه مورد توجه هستند

فرماندار محمودآباد گفت: جوان منبع انرژی و ظرفیت فراوانی است که باید از آنها برای کمال جامعه اسلامی استفاده کرد تا با خوراک‌دهی مناسب با تعالیم اسلامی، بتوانند با اعتماد به نفس نسبت اجرای نقش خود برنامه‌ریزی کنند.
روح الله علیزاده از جوانى به عنوان بهترین و حساس‌ترین دوره عمر انسان ها یادکرد و افزود: در همین دوره است که انسان ‌مى‌تواند سرنوشت خود را رقم بزند و افق آینده خود را روشن و درخشان و یا آن را تیره و تار کند.
به گزارش صبح آمل نیوز، وی با تاکید بر اینکه نوجوان باید قدر خود را بداند؛ خاطرنشان کرد: قالب وجودى یک انسان در دوره جوانى شکل مى‌گیرد و آینده او هم بر این اساس رقم مى‌خورد و جوانان بیشتر مورد توجه‌اند و در شکل‌گیرى موضوعات مختلف در جوامع نقش مؤثرى اجرا مى‌کنند.
فرماندار محمودآباد دوران نوجوانی را حساس و پر از هیجان دانست و بیان داشت: در جوانی پاک بودن شیوه پیغمبری است ورنه هر گبری در پیری پرهیزکار می شود پس باید خانواده‌ها و مسئولان به آن توجه ویژه داشته باشند.
علیزاده در پایان گفت: در 8 هزار نوجوان و جوان در محمودآباد وجود دارد که در برخی جاها این جوانان مشغول به کار هستند لذا نوجوان مازندرانی با سایر نوجوانان کشور فرق دارند، چرا که بهترین رتبه‌ها را نوجوانان این کسب کردند.

1402/2/7

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :